Jump to content

GTA IV of Red Dead Redemption


Niels707

GTA IV of Red Dead Redemption?  

222 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA IV of Red Dead Redemption?

    • GTA IV
      185
    • Red Dead Redemption
      37


Recommended Posts

Moeilijke keuze.

Beide games hebben een leuke verhaallijn met leuke characters en een leuke DLC.

RDR heeft dan weer een grote map en GTA IV heeft ook een leuke stad die redelijk groot is.

Ook de sfeer in beide games zit goed.

En dan blijft de muliplayer over en dab kies ik toch voor GTA IV. De RDR multiplyaer valt me gewoon tegen. :{

Dus GTA IV is beter, vindt ik. :)

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    6

  • Niiek

    3

  • Guardian1980

    2

  • Niels707

    2

Hoe erg het ook mag zijn op een GTAForum, ik ga toch voor het spel Red Dead Redemption. De emoties die de storyline bij mij hebben losgemaakt vind ik zo'n enorm pluspunt aan het spel. Ik heb altijd al van het wilde westen gehouden en een spel als Red Dead Redemption is dus echt iets voor mij. Het is een spel met een character waarbij ik echt kon meeleven, een spel dat eveneens een ontzettend goede verhaallijn heeft en een spel dat het lukt om heel veel emoties los te maken terwijl de actie er toch in te vinden is. Vanwege het feit dat Red Dead Redemption het allereerste beeldmateriaal is (ook bij een film heb ik nog nooit gehuild) waarbij de tranen over mijn wangen liepen, kan ik niet anders dan kiezen voor Red Dead Redemption. _O_

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo genoten van deze twee games het afgelopen jaar. GTA: IV is echt een fantastisch spel en zit enorm goed in elkaar. De singleplayer van Red Dead Redemption heeft bij mij toch wel enige emotie opgewekt. Ik was niet helemaal van de western sfeer maar toen ik eenmaal in het verhaal zat werd ik helemaal meegenomen in de game. Leuke gameplay elementen en de setting is enorm goed. GTA: IV heeft bij mij nauwelijks het gevoel gegeven van emotie, wat bij Red Dead Redemption wel het geval was. Ook ben ik van mening dat GTA: IV niet veel te bieden heeft, ondanks de missies en het verhaal daar om heen. Red Dead Redemption heeft mij doen verbazen en van GTA: IV had ik meer verwacht. Het zijn beide top games maar toch gaat mijn keuze naar de western game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zo genoten van deze twee games het afgelopen jaar. GTA: IV is echt een fantastisch spel en zit enorm goed in elkaar. De singleplayer van Red Dead Redemption heeft bij mij toch wel enige emotie opgewekt. Ik was niet helemaal van de western sfeer maar toen ik eenmaal in het verhaal zat werd ik helemaal meegenomen in de game. Leuke gameplay elementen en de setting is enorm goed. GTA: IV heeft bij mij nauwelijks het gevoel gegeven van emotie, wat bij Red Dead Redemption wel het geval was. Ook ben ik van mening dat GTA: IV niet veel te bieden heeft, ondanks de missies en het verhaal daar om heen. Red Dead Redemption heeft mij doen verbazen en van GTA: IV had ik meer verwacht. Het zijn beide top games maar toch gaat mijn keuze naar de western game.

Alleen een tip voor Rockstargames omdat deze man hierboven al zei dat hij niet helemaal van de western sfeer was maar toch in het verhaal werd getrokken. Begin ALSJEBLIEFT N O O I T met space troep. Alsjeblieft! Geen ruimtepakken en vliegende auto's en van de maan naar pluto, alsjeblieft. Doe me dat niet aan Rockstargames want ik haat space troep. Starwars shit, noway josé. Ik wil niet meemaken dat Rockstargames een spel maakt die ik niet leuk vindt want dat vindt ik onmogelijk met die spellen die Rockstargames maakt want die zijn geweldig maar OOH, begin NOOIT met space shit in de games te doen. Ik zal hem NIET kopen.

Hmmm. Misschien wat overdreven hierboven maar ik hou niet van space zooi, maar als het net zo goed is als RDR dan kijk ik wel of het wat is maar ik zal het niet meteen kopen zoals met RDR die ik wel meteen kocht. :puh:

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, Ik heb een klein vraagje weet iemand of red dead redemtion op pc uitkomt, heb geen ps3 en ook geen xbox360.

Daarom wil ik weten of hij ooit uitkomt op pc.

Ik heb Gta iv op pc en wil gewoon weten of red dead redemtion ook op pc uitkomt ik heb het spel al gespeelt en ik vind

het een mega tof spel! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Moest dit topic 4 maanden geleden geopent zijn zou ik Red Dead Redemption hebben aangeklikt.

Maar na een paar maanden wordt RDR echt saai. En GTA IV blijft leuk. En die heb ik nu al 2 jaar..

Heb ik ook Ik heb GTA IV nu al 1 jaar en speel het nog steeds terwijl RDR al na 2 weken verveelde. Het is een hele mooie game maar op de verhaallijn en de challenges na is er niet veel te doen en de 100 % is ook makkelijk te behalen. In GTA IV had je De Pigeons, Stunt Jumps, random characters en een grotere verhaallijn waardoor de 100% niet snel te behalen was

Als ik moet kiezen ga ik dan voor GTA IV omdat die ook de keuze tussen moderne wapens heeft en omdat ik meer van een stedelijke omgeving houd.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Grote GTA fan maar toch RDR voor mij. Zeker het online vind ik veel leuker dan GTA IV. In RDR heb je altijd wel wat te doen en in GTA IV niet. Ik verwachte niet veel van RDR maar daardoor is het voor mij nu een van de beste games ooit gespeeld. Ik verbaas me over sommige dingen nog steeds over hoe mooi dat gemaakt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat RDR maar leeg was qua bevolking. Bij GTA IV is het leuk om een molotov cocktail te gooien, of met je auto voetgangers te rammen. Bij RDR is dat minder. Ook is het bij RDR eerder een man die niets met slechte dingen te maken wilt hebben (bv. famous meter), en bij GTA IV bv. dan wel. Mijn voorkeur gaat naar GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

GTA IV, een makelijke reden: GTA IV heb ik sinds ik het aanschafte elke dag gespeeld tot ik het 2 maal uit had, daarna nog veel gespeeld... RDR daarentegen speelde ik een week, daarna schakelde ik over tot het spelen van The Saboteur en hierna zelfs eerst nog is GTA IV uitspelen voor ik RDR terug vastpakte, ik heb het nu nog altijd niet uit...

Versta me niet verkeerd, ik vind RDR ondanks dit alles een geweldige game, maar er ontbreekt iets.

Daarom de keuze voor GTA IV

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...