Jump to content

GTA IV of Red Dead Redemption


Niels707

GTA IV of Red Dead Redemption?  

222 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA IV of Red Dead Redemption?

    • GTA IV
      185
    • Red Dead Redemption
      37


Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    6

  • Niiek

    3

  • Guardian1980

    2

  • Niels707

    2

Dit is moeilijk, vind ik. Red Dead Redemption heeft een heleboel nieuwe dingen zoals jagen op dieren, hideouts, mensen vastbinden en op treinspoor leggen (ghehe), Dead Eye en meer. Bovendien had het mooiere graphics, een beter wanted systeem en een veel beter verhaal. Dus daarom zou ik RDR beter vinden dan GTA IV. Maar wel een nadeel; je kon geen auto kopen (al zijn die er wel), dat vind ik behoorlijk spijtig. Ik vind het zo ongelofelijk leuk om GTA IV op te starten en vlug even een random auto stelen en dan rijden als een 4-jarige (voetgangers omver rijden, dezelfde wagen houden tot als die in brand staat, overal tegenknallen). Dat heb je in RDR niet.

Oh, en die sidequests in RDR zijn ook wel het vernoemen waard. Ik hoop dat ze in de volgende GTA ook wat sidequests steken.

Conclusie: Qua verhaal kies ik Red Dead Redemption. Maar als je alle missies en sidequests heb uitgespeeld geeft het niet meer zo'n 'wow' effect. GTA IV heeft ook een zeer leuke multiplayer. Dus qua plezier na de verhaallijn kies ik toch voor GTA IV.

Bewerkt: door Revo_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies voor RDR. Waarom?

In RDR is om te beginnen het verhaal een stuk interessanter dan in GTA IV, naar mijn mening. Ik had veel meer voeling met de personages, en dat is iets wat ik in GTA IV totaal niet had. De missies in GTA IV waren ook steeds hetzelfde; ga naar die plaats, schiet die persoon neer, en ontsnap van de politie. In RDR was er voor mij meer afwisseling, en dit ook zeker op gebied van omgeving. Je had bossen, besneeuwde bergtoppen, rustige stadjes, en dan weer de 2 continenten die helemaal verschillen van elkaar. In GTA IV was zowat alles gewoon stad. Dit vond ik iets minder aantrekkelijk. Naar mijn mening is er in RDR ook veel meer sfeer aanwezig. Vooral op speciale momenten, waarbij een emotioneel lied wordt afgespeeld. In GTA IV had ik ook niet dat echte GTA-gevoel dat ik bij de eerdere GTA's wel had, en aan het einde was er amper nog iets interessants te doen. Dan als laatste de multiplayer. Deze zijn beiden niet geweldig vind ik, maar dan vind ik die van RDR nog altijd iets leuker. Ik heb de multiplayer van GTA IV namelijk amper gespeeld, omdat ik er gewoon geen zin in had. In RDR heb ik er veel plezier aan beleefd, alleen vind ik het jammer dat er niet zoveel spelers zijn.

Daarom kies ik dus voor RDR. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook veel plezier beleefd aan GTA IV. :)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

GTA IV,

RDR is leuk voor een bepaald moment, zolang je de storyline nog niet hebt uitgespeeld. Daarna wordt hij echt saai.

De map is groter (of het lijkt zo omdat je, je minder snel verplaatst) en de graphcs zijn wel iets beter. Toch heb ik aan GTA IV meer plezier. :D

En RDR vind ik persoonlijk verder geen miskoop.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb gestemd op gta IV maar toch lijkt het me moeilijk omdat ik nu weer opnieuw begonnen ben met RDR. Gta IV heb ik al een tijdje niet meer gespeeld, ik denk dat het eerdaags tijd wordt TBOGT opnieuw te beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gekozen voor RDR, omdat ik zowiezo op 1ste plaats van mooie graphics houd en daar steekt rdr ver boven de andere games mee uit.

Op de 2e plaats omdat ik het verhaal veel beter vond dan die van GTA IV, en ook veel beter te begrijpen dan GTA IV.

Het is ook zeker een zeer meeslepend verhaal wat ik ook heel belangrijk vindt om een game te blijven spelen...

Op de 3e plaats vind ik natuur en dieren ook heel erg leuk wat veel in deze game te vinden is

Het gaat wel na een tijdje vervelen, maar na het een tijdje niet meer te hebben gespeeld is het zeker weer een leuke game om nog eens over te doen.

En dat had ik met GTA IV niet.

Als de keuze tussen GTA Sa en RDR zou geweest zijn zou mijn keus wel naar GTA Sa zijn gegaan.

Dit blijft de beste game van Rockstar die ik tot op de dag van vandaag nog steeds wel eens doe :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...