Jump to content

GTA IV of Red Dead Redemption


Niels707

GTA IV of Red Dead Redemption?  

222 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA IV of Red Dead Redemption?

    • GTA IV
      185
    • Red Dead Redemption
      37


Recommended Posts

Ik kies voor RDR. Waarom?

In RDR is om te beginnen het verhaal een stuk interessanter dan in GTA IV, naar mijn mening. Ik had veel meer voeling met de personages, en dat is iets wat ik in GTA IV totaal niet had. De missies in GTA IV waren ook steeds hetzelfde; ga naar die plaats, schiet die persoon neer, en ontsnap van de politie. In RDR was er voor mij meer afwisseling, en dit ook zeker op gebied van omgeving. Je had bossen, besneeuwde bergtoppen, rustige stadjes, en dan weer de 2 continenten die helemaal verschillen van elkaar. In GTA IV was zowat alles gewoon stad. Dit vond ik iets minder aantrekkelijk. Naar mijn mening is er in RDR ook veel meer sfeer aanwezig. Vooral op speciale momenten, waarbij een emotioneel lied wordt afgespeeld. In GTA IV had ik ook niet dat echte GTA-gevoel dat ik bij de eerdere GTA's wel had, en aan het einde was er amper nog iets interessants te doen. Dan als laatste de multiplayer. Deze zijn beiden niet geweldig vind ik, maar dan vind ik die van RDR nog altijd iets leuker. Ik heb de multiplayer van GTA IV namelijk amper gespeeld, omdat ik er gewoon geen zin in had. In RDR heb ik er veel plezier aan beleefd, alleen vind ik het jammer dat er niet zoveel spelers zijn.

Daarom kies ik dus voor RDR. Begrijp me niet verkeerd, ik heb ook veel plezier beleefd aan GTA IV. :)

Ik kies voor GTA IV maar ik ben het met je eens een hele mooie samenvatting van je meming

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    6

  • Niiek

    3

  • Guardian1980

    2

  • Niels707

    2

Als ik moet kiezen kies ik voor RDR. De omgeving is leuk, Random Encounters zijn leuk. Goede en vooral grappige personages (Irish, Shaky etc) en vooral het jagen vind ik vooral leuk.

En dan hier en daar de bar-shootout in Armadillo is ook niet verkeerd. En zeg nou zelf, in welk ander spel kan je eerst een Cougar zijn jasje jatten om vervolgens op je bek geslagen te worden door een Bear die opeens voor je staat.

Mijn mening gaat toch echt uit naar Red Dead Redemption omdat het verhaal 3x beter is. De Personages zitten goed in elkaar en bijna NPC heeft een naam in het spel.

En een Throwing Knife in iemand z'n muil gooien is ook best vermakelijk.

Dus RDR voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Als ik moet kiezen kies ik voor RDR. De omgeving is leuk, Random Encounters zijn leuk. Goede en vooral grappige personages (Irish, Shaky etc) en vooral het jagen vind ik vooral leuk.

En dan hier en daar de bar-shootout in Armadillo is ook niet verkeerd. En zeg nou zelf, in welk ander spel kan je eerst een Cougar zijn jasje jatten om vervolgens op je bek geslagen te worden door een Bear die opeens voor je staat.

Mijn mening gaat toch echt uit naar Red Dead Redemption omdat het verhaal 3x beter is. De Personages zitten goed in elkaar en bijna NPC heeft een naam in het spel.

En een Throwing Knife in iemand z'n muil gooien is ook best vermakelijk.

Dus RDR voor mij.

Bedoel je met Bear niet toevallig Grizzly? ;) Want een Bear is ook z'n wilde zwijn en die slaat je niet voor je bek ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste tijd ben ik erg veel met RDR bezig. Ik speel altijd een verhaal en daarna ga ik kloten maar nu heb ik 3 savegames. 1 als dikke moordenaar, 1 als sheriff en 1 als jager. :D Jager is het rijkst, die heeft 8300 dollar, de sheriff heeft de meeste honor en de moordenaar heeft de dark horse want met die ben ik echt gek bezig. Ik schiet alles wat ik tegen kom :D Laatste tijd ben ik erg met de sheriff bezig met stranger missies en veel patroulle lopen en dieven schieten :D

Met sheriff bedoel ik dat ik met Jack speel als sheriff in de sheriff uniform. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat ik al eens op dit topic gereageerd, had blijkbaar niet. :puh: (Had wel gestemd)

In ieder geval, ik ga voor Red Dead Redemption. De verhaallijn is gewoon ronduit beter dan GTA IV, je leeft echt mee met de hoofdpersonage. De vrijheid is immens en de missies zijn goed gevarieerd. In tegenstelling tot GTA IV, waar je heel vaak gewoon hetzelfde moet doen. (Vlucht voor politie, achtervolg die persoon, schakel die persoon uit) Sterker nog, ik heb de GTA IV verhaallijn nog geeneens uitgespeeld, terwijl ik het spel al meer dan anderhalf jaar heb. Langer dan dat ik RDR heb, waar ik overigens de storyline wel van heb uitgespeeld. Daarnaast zijn de sidequests, de random characters en de random encounters in RDR gewoon leuk om te doen, in GTA IV (en eerdere GTA's) heb je meer van "ik doe het enkel omdat het nodig is voor de 100%".

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Uiteraart GTA IV natuurlijk. RDR is namelijk nooit op PC uitgekomen.

Wel jammer, ik had hem graag willen spelen.

En om daarvoor een XBOX 360 aan te schaffen heb ik ook geen zin in.

Dus een tip voor de uitgever, breng hem uit op PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je met Bear niet toevallig Grizzly? knipoog.gif Want een Bear is ook z'n wilde zwijn en die slaat je niet voor je bek knipoog.gif

Een zwijn is een boar, niet een bear. Check your facts voordat je anderen de les gaat lezen... emo.gif

Iemand de les lezen?? Is gewoon een vraag en ik dacht dat het bear was. Sorry hoor :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...