Jump to content

GTA IV of Red Dead Redemption


Niels707

GTA IV of Red Dead Redemption?  

222 leden hebben gestemd

  1. 1. GTA IV of Red Dead Redemption?

    • GTA IV
      185
    • Red Dead Redemption
      37


Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTAKevin023

    6

  • Niiek

    3

  • Guardian1980

    2

  • Niels707

    2

Max Payne 3, oh die staat er niet bij. Dan maar GTA IV, het topic komt uit 2010 toen er nog geen L.A Noire en Max Payne 3 waren. Volgende keer in GTA V mag GTA wat minder serieus, ik ben wat meer fan van Saints Row de laatste jaren geworden. Maar de beste GTA blijft voor mij toch GTA Vice City door de sfeer en de muziek die daar in zitten plus het verhaal waar je in de laatste cutscene als je met Ken in je mansion zit kippenvel krijgt. GTA San Andreas op nummer 2 vanwege de grote wereld en de vele voertuigen, in het begin is het verhaal een ergenis. In San Fierro en Las Venturas word CJ zelfs grappig.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...
Op 2010-11-26 om 18:42, PrioX zei:

Ik ga voor GTA IV.

GTA is en blijft voor mij de beste serie die er is.

RDR was geen slechte game maar als je kijkt naar de mogelijkheden die IV je geeft kies ik voor IV.

:)

Inmiddels zijn we bijna 7 jaar verder... En ik moet zeggen dat mijn mening inmiddels veranderd is. Ik vind Red Dead Redemption, nadat ik er de laatste jaren meer tijd heb ingestoken, op veel punten stukke beter dan GTA IV. Ja, in een moderne stad kan je meer ''moderne'' activiteiten verrichten zoals helikopter vliegen. Maar het landschap van RDR blijft voor mij een van de onderdelen die het spel zo fantastisch maakt.

 

De wereld leeft, meer dan in GTA IV. De peds hebben een leven, worden in de ochtend wakker en gaan aan het werk, en keren in de avond terug om te gaan slapen. De combat was beter, zeker met de fantastische Euphoria Game Engine waardoor vijanden realistisch reageerde op verwondingen. 

 

De keuze blijft voor mij moeilijk. Want aan GTA IV heb ik super mooie herinneringen, vooral met vrienden in de multiplayer. Maar op het gebied van kwaliteit wint RDR. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...