Jump to content

[WIP]Vice IV


Shadow-Link

Recommended Posts

vcivheader.png

Conversion's Team:



GTARandom

Shadow-Link

Vice IV is een total conversion mod voor GTA IV. Het zal de stad, wapens voertuigen en misschien zelfs personages omzetten naar doe van de oude vertrouwde vice city.

Hieronder een aantal screenshot en videos om de voortgang te laten zien van dit project.

>>> Door Beagle: Ik heb je youtube vid even verbeterd.. hele link moet je geven :).<<<

VC Downtown:



107062810-3.jpg

107062517-3.jpg

107062361-3.jpg

107050003-3.jpg

Video!

Oude screens van vice city haven

106883788-3.jpg

106922789-3.jpg

106929604-3.jpg

106922691-3.jpg

Video!

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Shadow-Link

    18

  • Bierbuikje

    8

  • Flitskikker

    5

  • Beagle

    4

Owkéé

Ik dacht dat de meerderheid IV wil hebben inplaats van Vice city

Maar toch

Succes!

Volgens velen is Vice City anders nog altijd de beste GTA. Onder andere door de gezellige sfeer en heerlijke muziek.

Veel succes dus met je project ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou de light-settings van The Ballad of Gay Tony hierbij weet te krijgen hebben we echt VC HD met ook nog de echte Vice City stijl! Als jij heel VC hier in weet te krijgen ben je m`n held... Als je ook nog de Rancher's collision bug 100% weet te fixen (rechtsvooraan heeft ie een bodemspeling van zo`n 5 cm, doordat een deel van de collision van de achterbak naar vooraan gemirrored is, op z`n kop...), zonder dat de camera verkracht word, dan ga ik speciaal voor deze mod een dubbele installatie van GTA aanmaken... Dat 4x4 parkour in VC was masterlijk, we zouden het alleen een keer wat meer polygons, diepe wielsporen en wat modderpoelen moeten geven en dan is het perfect voor de Rancher, vooral met de realistic driving and flying mod :puh:

KUTGW!!!! Held! :*D

Wist trouwens niet dat je al meerdere textures kon toevoegen aan wtd files met SparkIV?! Versie die ik heb kan alleen nog maar textures vervangen in die dingen? Wel beter!

ook lol @ Roman "Hey cousin! you want to go bowling?", screen 2... "Sorry Roman, I'm in Vice City!"... xD

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Light settings van tbogt kan vrij makkelijk gedaan worden door het in tbogt te plaatsen ;) Bijna geen verschil.

Voertuigen doe ik niet aan. Misschien GTARandom die daar aan werkt.

De map is nu bijna volledig omgezet met behulp van mijn Vice IV conversion tool. Textures kunnen ook gedaan worden met G-Texture ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Light settings van tbogt kan vrij makkelijk gedaan worden door het in tbogt te plaatsen ;) Bijna geen verschil.

Voertuigen doe ik niet aan. Misschien GTARandom die daar aan werkt.

De map is nu bijna volledig omgezet met behulp van mijn Vice IV conversion tool. Textures kunnen ook gedaan worden met G-Texture ;)

Kun je ook proberen dat 4x4 crossbaantje en wat andere belangrijke/unieke/speciale dingen in de map een beetje high quality te maken?... dikke bandensporen erin maken en zo, het liefst nog met modderpoelen erbij en al :D Weet dat het nogal veel gevraagd is omdat het niet bij het project hoort, maar dat was een van de weinige plekken waar ik echt lang heb rond gereden in Vice City xD

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit moment is ons doel om Vice city 1 op 1 om te zetten en verder geen aanpassingen te maken. Als dit gedaan is zullen we models en textures gaan verbeteren.

golf1.png

docks1.png

airport1.png

107503396-3.jpg

Bewerkt: door Shadow-Link
Link to comment
Delen op andere websites

Nah water.dat moet iets opgehoogd worden. Z is nu precies zoals in Vice (alles wordt automatisch 1 op 1 overgenomen dus :puh:). Of heb je het over de cols? Is nog een bug in mijn cols script waarbij niko als hij stil staat iets boven de weg zweeft. Verder geen last van als je met auto's rijd of rondloopt.

Bewerkt: door Shadow-Link
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...