Jump to content

[2010] Vragen & Uitleg


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    8

  • BoerTijger

    4

  • Silverbyte

    2

  • Kloep

    2

Onderaan het nominatietopic staat het volgende:

Voorheen was het wel eens zo dat bepaalde projecten of screens niet meer mee mochten doen, omdat ze al een keer een award gewonnen hadden. Bij deze awards mag iedereen weer mee doen. Let wel op dat de projecten actief moeten zijn geweest in 2010! Anders zullen ze geschrapt worden bij de telling.

Ik neem aan dat dat duidelijk genoeg is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet toegestaan om op admins te stemmen. Maar nou wil ik een bepaald topic nomineren, dat door een admin is gestart, maar waarbij deze geen gebruik heeft gemaakt van "admin-mogelijkheden", om het maar zo te noemen. Mag dat wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet toegestaan om op admins te stemmen. Maar nou wil ik een bepaald topic nomineren, dat door een admin is gestart, maar waarbij deze geen gebruik heeft gemaakt van "admin-mogelijkheden", om het maar zo te noemen. Mag dat wel?

Volgens mij wel...in ´t verleden heeft Lantyz, terwijl hij toen Admin was, de award voor uitspraak van het jaar gewonnen. Lijkt me dus dat awards als deze, beste topic en beste project bijvoorbeeld wel moeten kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even ter bevestiging: wat Nandro zei klopt. Dat gaat alleen over de "persoonsgebonden" awards, dus bijvoorbeeld Beste Debator of Beste Sfeermaker. Zo heeft DYOM ook wel eens gewonnen, terwijl die gemaakt is door twee admins. Dus projecten, topics, uitspraak van het jaar, etc mogen wel. :)

[Wanneer je niet zeker bent of je het in een bepaalde categorie wel of niet mag doen, kan je het natuurlijk altijd in dit topic vragen of via een PM aan de ondergetekende]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil maar voor enkele categorieën (zeker niet meer dan 10, gok ik) leden nomineren. Wat moet ik doen?

Bij de andere categorieën kan je streepjes neerzetten. Het is echt niet verplicht om bij elke categorie één of twee leden (of wat er ook genomineerd kan worden) neer te zetten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg het al eerder, maar hoe zit het met stemmen op eigen projecten? In mijn geval projecten als OWN en Graphics Blog?

Zou je werkelijk je eigen projecten willen nomineren? Houd de eer aan jezelf en doe dat sowieso niet, of het nu mag of niet... Lijkt me een redelijke afspraak als sowieso niemand van de hoofdredactie mag nomineren. Daarnaast zou ik het uitermate kinderachtig vinden als iemand van de redactie het wel doet. Je nomineert in principe je eigen project: hoe kan jij nu zeggen dat dat het beste is van het hele forum? Beetje bevooroordeeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...