Jump to content
Joriz

Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!


kerstkaart2010.gif

Namens GTAGames.nl wens ik jullie allemaal een gezegend kerstfeest, een voorspoedig Nieuwjaar met hopelijk veel nieuw Grand Theft Auto plezier toe!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

MegaPilot's datingservice. icon_cab.gif

Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar ( ben met kerst te laat sad2.gif ) en we zien elkaar weer terug in het nieuwe jaar met alle 10 de vingers ( zal wel handig zijn als je een reactie wilt typen op dit forum ) bloos.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

“Hee hallo, beste wensen hè. Ja, beste wensen. Dat het nieuwe jaar maar veel moois mag brengen. Al het wenselijke, zeg ik altijd maar. U ken ik niet, maar ik geef u gewoon ook een hand. Zo ben ik. Beste wensen, hè. Ja, beste wensen. Druk is het hier zeg. Gezellig buurtje ook. Beste wensen, beste wensen, beste wensen. Heb ik iedereen gehad? Oh, hallo, beste wensen!

Wacht even, mijn heup doet moeilijk. Zo. Ik dacht bij mezelf: ik doe eens lekker gek. Ik pak de brommobiel en rijd lukraak een gezellige vinexwijk binnen. Om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Kan mij het schelen. En, nog goede voornemens gemaakt? Iemand? Ik wel hoor. Jaja. Dat hoort erbij hè, goede voornemens. Jullie ook? Nee? Oh. Nou ja, eigenlijk maak ik ze ook niet. Tenminste, niet echt. Ben je gek. Goede voornemens, die zijn zo weer vergeten. Ik zei daarnet nog tegen zomaar iemand: mijn enige goede voornemen is dat ik geen goede voornemens maak. Maar... ook geen slechte! Hahaha! Alle gekheid op een stokje, het is toch allemaal wat. Nou nou nou, 2011 alweer... Wat gaat de tijd snel hè. Laten we hopen dat het een mooi jaar wordt. Dat is toch het belangrijkste? Ge­woon een mooi jaar. En een gezond jaar natuurlijk. Als je maar gezond bent. Ik zeg altijd maar zo: een goede gezondheid, dat is het belang­rijkste wat er is. Veel belangrijker dan goede voornemens. Toch? Ge­zond van lijf en leden. Mijn vrouw is dood, meneer. Had ik u dat al verteld? Nee? Twee maanden en acht dagen geleden. Iedereen hield van haar. Zijn dat uw buren? Even naar ze toe. Hallo...! Best wensen hè. Wacht, dan ga ik even het rijtje af. Beste wensen. Beste wensen. Beste wensen. Beste wensen.

Zo. Nou. Staan we dan. 2011 alweer. Dat het maar een mooi jaar mag worden. Dat is toch het belangrijkste? Gewoon een mooi jaar. En een gezond jaar natuurlijk. Als je maar ge­zond bent. Ik zeg altijd maar zo: een goede gezondheid, meer mag je niet wensen. Toch? Weet iemand nog een goede mop? Nee? Maakt niet uit. Ik ken heel veel moppen. Hè, gezellig. Ik blijf hier gewoon even lekker staan. Had ik u al over mijn vrouw verteld? Iedereen hield van haar. Echt waar, meneer. Oh, u gaat naar binnen. Ja, ik begrijp het. Het is koud. Beste wensen nog hè. Dag.”

Column van Luuk Koelman

Maar goed iedereen de beste wensen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...