Jump to content

FIFA Ultimate Team


Visser23

Recommended Posts

FIFA 11 Ultimate Team

Ontwikkelaar Electronic Arts

Uitgever Electronic Arts

Genre Sport, voetbal

Platforms Xbox 360, PS3

Aantal spelers 1

Release 28 september 2010 (USA), 1 oktober 2010 (EU)

Demo Onbekend

FIFA 2011 Ultimate Team is gratis te downloaden. Het is de bedoeling om een goed team samen te stellen door middel van spelers te kopen. Iedereen begint met bronzen spelers, dit zijn de slechtste spelers. Ook krijg je een badge (logo van een team), twee tenues en een stadion. Van hieruit moet je wedstrijden zien te winnen en toernooien te zien veroveren. Hoe meer punten je krijgt, hoe betere spelers je kan kopen. Ook moet je denken om 'fitness', aangezien de spelers goed in vorm moeten zijn om er volledig van te kunnen profiteren. Daarnaast moeten ze contracten hebben, deze lopen per wedstrijd. Contracten zijn te kopen in de Trade Pile. Naast het kopen van aparte spelers zijn er ook pakjes kaarten mogelijk om te kopen. Er zijn bronzen, zilveren en gouden pakjes. Deze kan je onder andere kopen met coins, maar ook echt geld is mogelijk. In deze pakjes kunnen alle items zitten. Spelers, stadions, tenues, badges, heal kaarten, contracten, fitness en ga zo maar door. Naast het beste team samenstellen is de zogenaamde 'chemestry' ook belangrijk. Wanneer spelers uit het zelfde land spelen (of dezelfde club) wordt het chemestry verhoogd. Dit speelt beter dan alleen maar goede spelers overal vandaan.

Show hier jouw team en praat hier over FIFA Ultimate Team!

utfifa11.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    14

  • Leontjuuh-gta

    10

  • Nouveau_Riche

    7

  • NickOwnage

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ziet er wel cool uit! Ik heb Fifa 09 daar kan het geloof ik ook zoiets. Maar ik kan jammer genoeg niet online :N Vrienden van mij spelen dit ook en heb wel eens bij hun gekeken. Ziet er echt geweldig uit. Best realistisch ook.

Realistisch is het totaal niet.

Bij FIFA 2009 is het inderdaad ook, maar dan moet je er voor betalen. Bij 2010 is het ook betaald, maar 2011 is gratis te downloaden voor Xbox en Ps3!

Eventjes mijn team: Klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie je team niet. :D Ik ga denk ik ook nog Fifa 11 kopen of ik wacht op Fifa 12. Voor Ultimatie Team is toch meer dan voor 1? Want je doet het toch online?

EditIk zie hem nu, laden duurde lang.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Is Ultimate Team online of offline te spelen? Ik snap wel dat je moet downloaden. Wat is eigenlijk de uitdaging van dit speltype, want mij lijkt hetzelfde als gewoon de Cariere mode in FIFA 11?

De hele modus in online, maar je kan wel tegen de computer spelen. Het werkt wel anders dan carrière, dit is uitgebreider.

Link to comment
Delen op andere websites

Is Ultimate Team online of offline te spelen? Ik snap wel dat je moet downloaden. Wat is eigenlijk de uitdaging van dit speltype, want mij lijkt hetzelfde als gewoon de Cariere mode in FIFA 11?

De hele modus in online, maar je kan wel tegen de computer spelen. Het werkt wel anders dan carrière, dit is uitgebreider.

Bij playstationstore @ PSP kan ik hem niet vinden :9

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...