Jump to content

Forum-Savegame


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 115
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Foreigner97

    16

  • Nyltje

    14

  • Dutchy3010

    10

Grove 4 Live - Mission passed!

Beloning:

- Respect

- $ 10.000

Bijzonderheden:

- Geld & wapens opgepikt van dode Ballas

- Twee keer geld opgepikt van de asset voor Johnson's House

- Twee gebieden in Idlewood veroverd

GTASAsf7.b

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

GTASAsf7.b

Ik heb nog wat ganggebieden veroverd. Sweet heeft net gebeld dat de Vagos de schuilplaats van Big Smoke hebben verraden, wat dus betekent dat de missie End of the Line gespeeld kan worden en voor het eerst sinds lang eens de verhaallijn van SA op de forumsavegame uitgespeeld kan worden!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Er staat in de beginpost niet dat je geen twee missies na elkaar mag doen, maar dat je 3 beurten of 2 dagen moet wachten. Twee weken lijkt me dan meer dan genoeg :)

Ik ben dan maar zo egoïstisch vrij geweest om de laatste missie uit te spelen! Is me in één keer gelukt, geen onderbrekingen nodig!

The End Of The Line - Mission Passed!

GTASAsf7.b

Dat betekent dat de storyline van San Andreas na 1053 dagen eindelijk is uitgespeeld :D

Ik weet niet of het de bedoeling is dat we nu de submissies gaan spelen of dat er een nieuwe forum savegame komt, dat laat ik over aan de moderators van dit subforum.

Link to comment
Delen op andere websites

Het leek ons wel een leuk idee om te trachten hier een 100%-savegame van te maken: submissies dus. De hoofdpost is inmiddels geüpdatet met (als het goed is) alle submissies e.d. die benodigd zijn voor het 100% uitspelen van GTA San Andreas. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nu zijn we zojuist met frisse moed begonnen aan het voor 100% compleet maken van de savegame, maar helaas moet ik mededelen dat we dit niet meer voort kunnen zetten. En wel om de volgende reden: thebig herinnerde me aan het feit dat de savegame dusdanig is beschadigd, dat het spel op zekere momenten blijft hangen waardoor het 100% behalen van deze savegame moeilijk tot onmogelijk wordt.

Om te voorkomen dat we hier op de pijnlijke wijze achter komen, hebben we besloten om dit topic op slot te gooien en opnieuw te beginnen. Onze excuses.

We bedanken iedereen voor hun deelname aan dit leuke project, en binnen nu en een minuut kunnen jullie de start van de volgende verwachten. :)

Edit: de volgende!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...