Jump to content

Forum-Savegame Reactietopic


Dutchy3010

Recommended Posts

Aanpassing regels!

Je mag weer spelen na 3 beurten, met een maximum van één per dag. Wanneer er geen 3 beurten geweest zijn moet je weer, zoals vanouds, 2 dagen wachten (dan mag je dus elke 2 dagen 1 missie doen).

Dit om het allemaal wat "smoother" te laten lopen, maar tegelijkertijd te zorgen dat het nog wel een forumsavegame is. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Aanpassing regels!

Je mag weer spelen na 3 beurten, met een maximum van één per dag. Wanneer er geen 3 beurten geweest zijn moet je weer, zoals vanouds, 2 dagen wachten (dan mag je dus elke 2 dagen 1 missie doen).

Dit om het allemaal wat "smoother" te laten lopen, maar tegelijkertijd te zorgen dat het nog wel een forumsavegame is. ;)

Jeuh ik ben al bezig :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

En we hebben een glitch:

post-33831-1294183244,92.jpg

Was al bang dat dit ging gebeuren.

Wanneer een savegame wordt gebruikt, moeten de area-unlock missies worden gespeeld met een corresponderende exe. Wij spelen het op versie 1, dus degene die een area-unlock missies (o.a. Green Sabre) speelt moet het spelen met een v1 exe. Anders komen er barriers voor degene die met een v1 exe spelen (zoals ik dus).

Ik zal het opnieuw doen voor zover we waren voordat dit gebeurde. Iedereen mag daarna gelijk een beurt nemen om verder te spelen, omdat nu 2 mensen hun missie opnieuw wordt gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment zal ik een tijdje geen savegames doen denk ik. De snelheid van mijn pc laat even te wensen over. Ik heb geen zin om tijdens een missie opeens mijn hele pc te zien vastlopen.

EDIT: Ik heb het probleem grotendeels weten te verhelpen. :)

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik ben onlangs voor het eerst San Andreas gaan spelen, en deze hoek van het forum is nog helemaal nieuw voor me. Maar dit is een leuk idee zeg, met z'n allen de verhaallijn spelen :tu: Ik heb V2.00, dus moet nog even uitvissen hoe ik dat omzet naar V1.00 (ik zag dat daar een topic voor is, ga me daar even in verdiepen) en dan ga ik zeker ook een paar missies doen :Y

Ps, Dutchy, je moet nog een paar missies afstrepen in de openingspost, je loopt wat achter.

Edit: Is het noodzakelijk dat ik downgrade naar V1.00 om mee te kunnen doen? Als ik nou gewoon van de missies die een hoofdstuk afsluiten (om het maar zo te zeggen) afblijf, kan het dan kwaad dat ik speel met V2.00?

Bewerkt: door Guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...