Jump to content

[2010] De Uitslag!


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    6

  • NandroDavids

    3

  • Megadreams

    3

  • BoerTijger

    3

Gefeliciteerd aan alle winnaars, jullie hebben het stuk voor stuk verdiend!

Wat ik wel nog altijd niet snap is dat ik de tweede plaats behaalde voor beste savegamer en ik misschien 5 savegames heb gedaan dit jaar? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Tsjongejonge, het is me 't avondje wel.

Ik wil iedereen bedanken voor de stemmen, want zonder jullie had ik deze twee mooie awards nooit gewonnen. 'Beste Megalid' was ontzettend spannend, en helaas heeft Kloep het moeten afleggen. Maar ik wil hem zeker een paar veren in z'n reet steken, want hij doet absoluut niet onder voor mij. 'Beste Sfeermaker' kwam eigenlijk als een complete verrassing voor mij. Ik vond 't al heel wat dat ik genomineerd was, maar dat ik 'm uiteindelijk ook nog win is helemaal top.

Verder wil ik natuurlijk alle andere winnaars feliciteren met hun prijs! En ook een pluim voor zij die het net niet gered hebben, want jullie waren stuk voor stuk terecht genomineerd! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik wel nog altijd niet snap is dat ik de tweede plaats behaalde voor beste savegamer en ik misschien 5 savegames heb gedaan dit jaar? :7

Komt omdat er sowieso héél weinig savegames worden gedaan tegenwoordig. Ik heb voordat ik ging nomineren ook even in de verschillende subfora gekeken en veel meer dan de genomineerden die we uiteindelijk hadden heb ik ook niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd aan alle winnaars, jullie hebben het stuk voor stuk verdiend!

Wat ik wel nog altijd niet snap is dat ik de tweede plaats behaalde voor beste savegamer en ik misschien 5 savegames heb gedaan dit jaar? :7

Laat ik er een schepje bovenop doen: heb louter één savegame gedaan vóór de Forum Awards en wellicht in mijn hele forumcarrière, en erna twee. Ik kwam er zelfs vanochtend op attenderen van iemand anders pas achter dat ik de award überhaupt binnen had gehaald..

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje,

Jasperkaj is SL geworden en Hannaswasco MOD zie ik. Heeft dat hiermee te maken of?

Nee, die waren gewoon goed bezig smile3.gif

Ok, Ik zie inmiddels in promotie topic dat het zo is. En hannas Mod zie ik nu ook :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...