Jump to content

Algemene GTA Quiz


Basssss

Recommended Posts

  • Reacties 672
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    67

  • myron.b

    51

  • xoex23

    48

  • Sir_Ballas

    43

10 uur geleden, TryX zei:

die zat in SA toch?

Juist niet, in een beta map zag je een eilandje wat ongeveer Alcatraz had kunnen zijn, maar zat niet in de game zelf.

 

En wat Alcatraz met GTA te maken heeft, kan ik alleen eigenlijk voorstellen omdat San Fierro gebaseerd is op San Francisco.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, GolfG60 zei:

Juist niet, in een beta map zag je een eilandje wat ongeveer Alcatraz had kunnen zijn, maar zat niet in de game zelf.

 

En wat Alcatraz met GTA te maken heeft, kan ik alleen eigenlijk voorstellen omdat San Fierro gebaseerd is op San Francisco.

Heb het even opgezocht, hij zat in de beta van gta SA, voor de release is deze eruit gehaald en werd het een normaal eiland.

Link to comment
Delen op andere websites

13 uur geleden, GolfG60 zei:

En wat Alcatraz met GTA te maken heeft

Wel...

 

13 uur geleden, GolfG60 zei:

in een beta map zag je een eilandje wat ongeveer Alcatraz had kunnen zijn, maar zat niet in de game zelf.

Dit was dus wat ik zocht. Op de beta map van GTA San Andreas is een eilandje te vinden in de San Fierro Bay dat naar alle waarschijnlijkheid gebaseerd is op Alcatraz. Dus ik geef jou de beurt :puh: 

 

 

 

3 uur geleden, TryX zei:

Heb het even opgezocht, hij zat in de beta van gta SA, voor de release is deze eruit gehaald en werd het een normaal eiland.

Dit is overigens onwaar. Er zit op die plek helemaal geen eiland meer in de uiteindelijke versie. 

Link to comment
Delen op andere websites

1 minuut geleden, Foreigner97 zei:

Wel...

 

Dit was dus wat ik zocht. Op de beta map van GTA San Andreas is een eilandje te vinden in de San Fierro Bay dat naar alle waarschijnlijkheid gebaseerd is op Alcatraz. Dus ik geef jou de beurt :puh: 

 

 

 

Dit is overigens onwaar. Er zit op die plek helemaal geen eiland meer in de uiteindelijke versie. 

Ik weet het niet uit eigen ervaring. (nooit op gelet)

Maar had het van deze site.

 

http://gta-myths.wikia.com/wiki/Alcatraz

 

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, ja, interessant.... Ik vermoed dat ze daar refereren aan dit kleine eilandje aan de kust van San Fierro, wat je dus tegenkomt in de missie Pier 69. Ik weet alleen niet waar ze de claim dat dit eilandje het Alcatraz-eiland heeft vervangen vandaan hebben gehaald, dat heb ik nog nooit eerder gehoord. 

 

Maar goed, laten we weer verder gaan met de quiz. @GolfG60, het is uw beurt. :)

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...