Jump to content

Gta Ripper's PSD Paleis


Gta Ripper

Recommended Posts

Ik vind dit helemaal geen prachtig inatief. :t

Wel een prachtig initiatief. Kun je Robotics en Resistance nog eens uploaden? Blijven geweldige sigs, en ik had de .PSD nog niet ingezien. Verder kun je -nu MU down is- misschien MediaFire gebruiken. Ook een aardige filehoster.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Gta Ripper

    13

  • Cabyon

    4

  • -TonyStark-

    4

  • Silverbyte

    3

Ik vind dit helemaal geen prachtig inatief. :t

Wel een prachtig initiatief. Kun je Robotics en Resistance nog eens uploaden? Blijven geweldige sigs, en ik had de .PSD nog niet ingezien. Verder kun je -nu MU down is- misschien MediaFire gebruiken. Ook een aardige filehoster.

Niet aan te raden voor mensen die zelf al een slome internet snelheid hebben :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit helemaal geen prachtig inatief. :t

Wel een prachtig initiatief. Kun je Robotics en Resistance nog eens uploaden? Blijven geweldige sigs, en ik had de .PSD nog niet ingezien. Verder kun je -nu MU down is- misschien MediaFire gebruiken. Ook een aardige filehoster.

Niet aan te raden voor mensen die zelf al een slome internet snelheid hebben :N

Zippyshare evt. dan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Ik begin bij deze weer opnieuw met dit project, al mijn oude PSD's zijn er uit nu. Op pagina 1 in de beginpost staan een aantal nieuwe designs met PSD's er onder. Ik zal proberen dit topic weer elke keer als ik wat nieuws maak te updaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Top dat je je PSD's weer gaat delen. Op grafisch gebied ben je een van de beteren op GTAF, dus ik ben ervan overtuigd dat een heleboel mensen (waaronder ik) van je werk kunnen leren. Heb de bestanden zelf nog niet gecheckt, maar het ziet er weer likkebaardend lekker uit. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Geweldig! Ik ben jaloers op je talenten. Het is beter dan PhotoFiltre Studio X! Ik vind het jammer dat ik die dingen niet kan daarmee. Kan je ook misschien tutorials laten zien? :puh:

Ik heb al meerdere tutorials in het tutorial subforum staan, ik denk dat ze vrij makkelijk te vinden zijn. Link.

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig! Ik ben jaloers op je talenten. Het is beter dan PhotoFiltre Studio X! Ik vind het jammer dat ik die dingen niet kan daarmee. Kan je ook misschien tutorials laten zien? :puh:

Ik heb al meerdere tutorials in het tutorial subforum staan, ik denk dat ze vrij makkelijk te vinden zijn. Link.

Woeps. Niet gezien.. Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Als ik straks tegen je win in de league is het omdat ik je eigen technieken tegen je gebruikt heb, Ripper. icon_mrgreen.gif Toffe update!

Ben benieuwd naar Metaballs maar die linkt naar de verkeerde signature (die van SOTM)..

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik straks tegen je win in de league is het omdat ik je eigen technieken tegen je gebruikt heb, Ripper. icon_mrgreen.gif Toffe update!

Ben benieuwd naar Metaballs maar die linkt naar de verkeerde signature (die van SOTM)..

Bedankt voor het melden, ik heb hem even gefixt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...