Jump to content

Weddenschap


NickOwnage

Weddenschappen  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij wel eens aan een weddenschap meegedaan?

    • Ja
      63
    • Nee
      7
  2. 2. Als je een Weddenschap hebt gedaan, was dit dan een vieze weddenschap?

    • Ja
      15
    • Nee
      48
    • Nooit gedaan
      7
  3. 3. Met wie doe je je weddenschappen?

    • Familie
      14
    • Klasgenoten
      38
    • Kenissen
      5
    • Vrienden
      46
    • Collega's
      11
    • Ik doe geen weddenschappen.
      7


Recommended Posts

Hallo Forumers,

Ik heb vandaag een weddenschap gewonnen. We zaten bij NaSk en we deden een practicum. Je moest met een brander. Daar deden we een beker water op en dat ging natuurlijk koken. Zodra het gekookt was moesten we er: Oost Indische Inkt in doen. Misschien raad je het al. Ik heb zo'n 20 mililiter van dit spul opgedronken voor 5 euro. :)

Doen jullie ook wel eens zulke dingen?

Zoja, wat?

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    20

  • Dutchy3010

    8

  • Dexist

    5

  • .PhoeniX.

    5

Over het algemeen ben ik niet zo'n persoon die veel aan weddenschappies doet, maar ik ontkom er niet aan :puh: Meestal wed ik om dingen zoals Nederlands elftal gaat winnen/verliezen van blabla.. Zo had ik met de WK gewed dat Nederland er keihard onderuit ging tegen Brazilië, wat dus niet het geval was. Dat heeft me dus een fles breezer gekost :puh:

Meestal als we wedden dan wedden we niet om bedragen ofzo maar meestal om een fles drank of een paar biertjes, of iets in die buurt. :) Zo blijft het leuk.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zoiets doen wij ook wel. Maar mensen uit onze klas zijn nog geen 16, die gast wel. Krijg ik altijd wel bier van.

Ik vroeg aan die leraar NaSk van: "Meneer, als ik dit op zou drinken. Wat gebeurt er dan?"

Hij: "Nou, je plast misschien wat blauw, maar verder gebeurt er niks"

Ik: "Ok,"

En hop sla het zo erachterover. :puh:

Ik vertel me ma zonet het verhaal. Zegt ze: "Niet meer doen hoor! Als je dat nog een keer doet kan het wel eens andere troep zijn."

Zij daarna: "Mensen die ziek zijn krijgen medicijnen tegen de ziektes, maar jij zoekt gewoon ziektes op met deze stommiteiten." :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, zoiets doen wij ook wel. Maar mensen uit onze klas zijn nog geen 16, die gast wel. Krijg ik altijd wel bier van.

Ik vroeg aan die leraar NaSk van: "Meneer, als ik dit op zou drinken. Wat gebeurt er dan?"

Hij: "Nou, je plast misschien wat blauw, maar verder gebeurt er niks"

Ik: "Ok,"

En hop sla het zo erachterover. :puh:

Ik vertel me ma zonet het verhaal. Zegt ze: "Niet meer doen hoor! Als je dat nog een keer doet kan het wel eens andere troep zijn."

Zij daarna: "Mensen die ziek zijn krijgen medicijnen tegen de ziektes, maar jij zoekt gewoon ziektes op met deze stommiteiten." :cya:

Het is ook maar net wat je lekker vindt :puh:

P.S. Ik mis bij "Met wie doe je je weddenschappen?" het kopje :"Collega's"! :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent gestoord... Dat doe je toch niet voor vijf euro. :cab:

Me NaSk docent zei dat het geen kwaad kon. :puh:

Ik vertrouw voor de volle 100% op hem.

Edit: Net naar de WC geweest, geen blauwe plas. Dus geen overdosis. Wel gevoel of me buik beetje in de knoop ligt. :puh:

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Je bent gestoord... Dat doe je toch niet voor vijf euro. :cab:

Me NaSk docent zei dat het geen kwaad kon. :puh:

Ik vertrouw voor de volle 100% op hem.

Edit: Net naar de WC geweest, geen blauwe plas. Dus geen overdosis. Wel gevoel of me buik beetje in de knoop ligt. :puh:

Dan moetje poepen,

Bij ons was de weddenschap een paar dagen geleden op handbal, of er iemand uit de wc durfte te drinken. Die gast die het deed heeft er 20 euro meer verdient, 5 per persoon

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het best willen doen, die andere was me al voor :S

Jij liever dan ik. Ik doe wel inkt drinken, maar WC lijkt me echt ranzig!

Haha, een vriend van mij heeft voor 15 euro in de lerarenkamer gepist. :7 En nee niet op de wc maar gewoon op de grond en over de tafels. :schater:

Lol, voor 15 euro zou ik het ook doen. Als ik niet gepakt zou worden.

Link to comment
Delen op andere websites

De school heeft toch geld zat, ze kunnen een bank in de lerarenkamer veroorloven, koffieapparaten, computers. alles wat leerlingen niet hebben

Pissen in die kamer mag dus best ;)

Ze kopen wel nieuwe dingen

Bewerkt: door Royboow
Link to comment
Delen op andere websites

De school heeft toch geld zat, ze kunnen een bank in de lerarenkamer veroorloven, koffieapparaten, computers. alles wat leerlingen niet hebben

Pissen in die kamer mag dus best ;)

Ze kopen wel nieuwe dingen

Haha ja dan hebben we wel echt veel geld. Ik bedoel, computers oké, maar een koffieapparaat? In de lerarenkamer? Hoe kunnen ze dat in godsnaam betalen? En een bank? Om op te zitten? Bij mijn school moesten ze gewoon op de grond zitten, want een bank zou te duur worden.

Maar ik wed meer om dingen die we niet in de hand hebben, bijvoorbeeld als je een collega iets ziet doen en zegt, ik wed dat hij het verkeerd doet. En dan toekijken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...