Jump to content

Weddenschap


NickOwnage

Weddenschappen  

70 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij wel eens aan een weddenschap meegedaan?

    • Ja
      63
    • Nee
      7
  2. 2. Als je een Weddenschap hebt gedaan, was dit dan een vieze weddenschap?

    • Ja
      15
    • Nee
      48
    • Nooit gedaan
      7
  3. 3. Met wie doe je je weddenschappen?

    • Familie
      14
    • Klasgenoten
      38
    • Kenissen
      5
    • Vrienden
      46
    • Collega's
      11
    • Ik doe geen weddenschappen.
      7


Recommended Posts

Een leraar Scheikunde weet toch wel of de stoffen waar mee gewerkt wordt, gevaarlijk zijn of niet? Hij heeft 20 milliliter gehad, niet te verwarren met 20 millimeter³. Dat is bijna niks, dus het risico is nihil. Natuurlijk, het had gekund dat hij allergisch is voor die inkt, maar goed. Ik weet niet hoe de situatie was, maar ik denk niet dat de leraar bedoelde dat Nick het gerust kon opdrinken, of hem daartoe aanspoorde.

Hij weet misschien wel of het gevaarlijk is voor handen e.d., maar ik denk niet dat hij bij alle stofjes (zoals inkt :cab:) gestudeerd heeft wat de gevolgen voor de gezondheid zijn. Dat lijkt me ondoenlijk en is ook helemaal niet zijn vakgebied. Natuurlijk zei hij niet tegen Nick dat hij het op kon drinken, dat zou de slechtste leraar zijn die er ooit bestaan heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    20

  • Dutchy3010

    8

  • Dexist

    5

  • .PhoeniX.

    5

Een leraar Scheikunde weet toch wel of de stoffen waar mee gewerkt wordt, gevaarlijk zijn of niet? Hij heeft 20 milliliter gehad, niet te verwarren met 20 millimeter³. Dat is bijna niks, dus het risico is nihil. Natuurlijk, het had gekund dat hij allergisch is voor die inkt, maar goed. Ik weet niet hoe de situatie was, maar ik denk niet dat de leraar bedoelde dat Nick het gerust kon opdrinken, of hem daartoe aanspoorde.

Hij weet misschien wel of het gevaarlijk is voor handen e.d., maar ik denk niet dat hij bij alle stofjes (zoals inkt :cab:) gestudeerd heeft wat de gevolgen voor de gezondheid zijn. Dat lijkt me ondoenlijk en is ook helemaal niet zijn vakgebied. Natuurlijk zei hij niet tegen Nick dat hij het op kon drinken, dat zou de slechtste leraar zijn die er ooit bestaan heeft.

Ik denk dat een leraar scheikunde moet weten wat de gevolgen zijn van verkeerd gebruik bij de stoffen, die gebruikt worden in de les. Tenminste, zover ik me het kan herinneren kregen wij te horen welke stoffen schadelijk zijn en in hoeverre, als we die gebruikten in een proefje scheikunde. Ik zou het vrij verontrustend vinden als een leraar niet weet wat er gedaan moet worden als iemand een ongeluk heeft met bepaalde stoffen tijdens de scheikunde les, niet dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een leraar Scheikunde weet toch wel of de stoffen waar mee gewerkt wordt, gevaarlijk zijn of niet? Hij heeft 20 milliliter gehad, niet te verwarren met 20 millimeter³. Dat is bijna niks, dus het risico is nihil. Natuurlijk, het had gekund dat hij allergisch is voor die inkt, maar goed. Ik weet niet hoe de situatie was, maar ik denk niet dat de leraar bedoelde dat Nick het gerust kon opdrinken, of hem daartoe aanspoorde.

Hij weet misschien wel of het gevaarlijk is voor handen e.d., maar ik denk niet dat hij bij alle stofjes (zoals inkt :cab:) gestudeerd heeft wat de gevolgen voor de gezondheid zijn. Dat lijkt me ondoenlijk en is ook helemaal niet zijn vakgebied. Natuurlijk zei hij niet tegen Nick dat hij het op kon drinken, dat zou de slechtste leraar zijn die er ooit bestaan heeft.

Daar heb je wel gelijk in. Hij zei ook niet dat ik het op kon drinken alleen dat het niet schadelijk was. Nou, ik denk wel dat een Scheikunde docent wel weet met welke stoffen hij werkt en welke bijwerkingen die hebben.

@ Tonystarkiv: Dat was ook pure inkt. Ik dronk het gemixt met water. Daarna heb ik meteen wel appelsap gedronken. :)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat een leraar scheikunde moet weten wat de gevolgen zijn van verkeerd gebruik bij de stoffen, die gebruikt worden in de les. Tenminste, zover ik me het kan herinneren kregen wij te horen welke stoffen schadelijk zijn en in hoeverre, als we die gebruikten in een proefje scheikunde. Ik zou het vrij verontrustend vinden als een leraar niet weet wat er gedaan moet worden als iemand een ongeluk heeft met bepaalde stoffen tijdens de scheikunde les, niet dan?

Ze weten gewoon algemene dingen. Ogen schoonspuiten of laten braken (of juist niet). Ze weten echt niet allemaal wat het doet met het menselijk lichaam. Dat is gewoon veels te veel om allemaal te kunnen weten of leren, als het je vakterrein helemaal niet is. Ze kunnen hoogstens een vermoeden hebben; maar voor een vermoeden wil je toch niet je gezondheid riskeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Ze weten echt niet allemaal wat het doet met het menselijk lichaam.

Wat het precies doet hoeft het ook niet te weten, als ze maar weten of het wel of niet schadelijk is.

Dat is gewoon veels te veel om allemaal te kunnen weten of leren,

Ik weet niet moet hoeveel stoffen jij hebt gewerkt, maar ik heb in 3 jaar met hooguit 10 stoffen gewerkt. Lijkt mij niet zoveel om te leren dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ond op school wil niemand meer betalen dan 5 euro voor een weddenschap dus niemand wil het doen voor zo weinig... De enigste weddenschap die ik kan bedenken is dat ik tegen een vriend zij dat hij 3 euro zou krijgen als hij zomaar zonder reden naar het straflokaal zou lopen... XD( bij ons 019)

Hij moest op een formulier invullen wrm hij eruit was gestuurd schreef hij dit op:

Ik wou drie euro dus ik liep weg. De leraar stond hem aan te kijken aslof hij een vliegende schilpad zag... XD

Bewerkt: door redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Wat men al niet doet voor een paar euro's. :bonk:

Ik heb een paar weken geleden 7 tientjes verdiend omdat een paar vrienden zeiden dat ik niet zonder demper -met de brommer- langs het politiebureau durfde te rijden. :7

Opzich toch lekker snel verdiend maar het gaat echt nergens over eigenlijk al die stomme weddenschappen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag nog, wie het langst een medewerker van 1850 nummerinformatie aan de lijn kon houden. Ik kwam niet verder dan 16 minuten, maar dat was toch genoeg om 10 euro te winnen.

Bewerkt: door hielkeh
Link to comment
Delen op andere websites

Vanmiddag nog, wie het langst een medewerker van 1850 nummerinformatie aan de lijn kon houden. Ik kwam niet verder dan 16 minuten, maar dat was toch genoeg om 10 euro te winnen.

Dat kost toch 80 ct/min? Dus dan ben je €12,80 kwijt aan belkosten? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...