Jump to content

Rockstar Pistols Recruitment


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cabyon

    6

  • Casss

    4

  • Nissan

    3

  • Djmaddox

    3

Ik meld me ook aan!

[b]Ik meld me aan bij R*P[/b]

Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 50 posts en ben twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl

[b]Naam:[/b] BoerTijger [b]Leeftijd:[/b] 16 [b]Ik bezit GTA IV op de PC[/b] Ja

Ik bezit SA op de PC Ja

Games for Windows Live: gtaivismijnspel

Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden:

Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.[/i] Ja

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meld me aan bij R*P

Ik ben een actief lid, ook op GFWL (Wasdat?)/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 3549 posts en ben drie jaar en drie maanden lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl

Naam: Basss

Leeftijd: 16

Ik bezit GTA IV op de PC Wel PS3, is dat ook goed?

Ik bezit SA op de PC Uiteraard, plus MTA en SA-MP.

Games for Windows Live: Is onzin.

Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden:

Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.

Ja/Nee (Wat gebeurd er als ik "Nee" kies, en kan ik hier uit opmaken dat er elke twee maand minstens een paar fatsoenlijke meetings worden gegeven? :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik meld me aan bij R*P

Ik ben een actief lid, ook op GFWL/ SA:MP, ik post netjes ABN, ik heb 50 posts en ben twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl

Naam: VWOer

Leeftijd: 16

Ik bezit GTA IV op de PC Nee, alleen PS3.

Ik bezit SA op de PC Ja, inclusief MTA en SA:MP

Games for Windows Live: n.v.t.

Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden:

Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA San Andreas: Multiplayer, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.

Ja

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Ik meld me aan bij R*P

Ik ben een actief lid,ik post netjes ABN, ik heb meer dan 50 posts en ben meer dan twee weken lid van GTAForum.nl/GTAGames.nl

Naam: Dennis

Leeftijd:19

Ik bezit GTA IV op de PC

Games for Windows Live: aerocool343

Ik ga akkoord met de volgende voorwaarden:

Ik heb respect voor mijn medeclanleden en zal minstens een keer per maand, mits er een meeting is in GTA SA/GTA IV/EFLC/TBOGT, aanwezig zijn. Ik zal actief meeposten in de Clan Talk, en ik ben bereid de handen uit de mouwen te steken als het nodig is. Als ik er op aangesproken wordt door de clanleiders als ik iets niet goed doe doe ik er alles aan om het te verbeteren. Als ik twee maanden niet op een meeting ben verschenen, ben ik het er mee eens dat ik automatisch uit het ledenbestand van R*P zal worden verwijderd.

en ik heb evaring met leiding dus als jullie hulp nodig hebben kunnen jullie het vragen

maar om zelf te leiding op te nemen heb ik niet genoeg tijd voor

en gta sa heb ik helaas niet meer want die werkt niet meer op mij pc sins me nieuwe videokaart

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...