Jump to content

Heb jij vertrouwen in Rockstargames?


GTAKevin023

  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij vertrouwen in Rockstargames voor een mooie en vette nieuwe gta?

    • Ja
      26
    • Nee
      2
    • Ja of nee: Mening.
      2


Recommended Posts

Ey, heb jij vertrouwen in Rockstargames dat ze een goede gta zullen maken? Of is er bij elke gta toch iets van dit spel is wel vet maar ik had toch liever dit erin of dat erbij.

Meld jou vertrouwen in de pol of in een mening knipoog.gif

Mijn mening.

Ik had in gta IV echt meer verwacht. In het begin toen gta IV nog niet uit was en we daar over aan het praten waren zoals wij dat nu met de volgende gta doen had ik echt vertrouwen in dat er veel meer opties zouden zijn betreft kleding kiezen en huizen. Maar dat is niet allemaal zo geweest. Natuurlijk is gta IV echt vet wat vrijheid betreft maar ik hoop, en daar vertrouw ik ze ook in, dat Rockstargames in de volgende veel meer opties zal toevoegen zoals meer kleding, meer huizen of andere dingen.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heb ik vertrouwen in Rockstar Games! De vorige delen van de GTA serie zijn toch ook geslaagd?

En bij elk spel kan je zeggen: ''Dit had ik er in willen zien, en dat had ik er in willen zien''

Je krijgt nooit altijd je wensen vervuld ;)

De volgende GTA zal nog beter zijn dan die we nu al hebben gezien. We moeten alleen geduld hebben ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heb ik vertrouwen in Rockstar Games! De vorige delen van de GTA serie zijn toch ook geslaagd?

En bij elk spel kan je zeggen: ''Dit had ik er in willen zien, en dat had ik er in willen zien''

Je krijgt nooit altijd je wensen vervuld knipoog.gif

De volgende GTA zal nog beter zijn dan die we nu al hebben gezien. We moeten alleen geduld hebben blij.gif

Slagen doen ze allemaal wel. knipoog.gif Maar dat er ook genoeg dingen bij had kunnen komen wat het spel beter zou maken. Kijk je hoeft voor mij niet een hele winkelcentrum in een spel te gooien voor kleding maar 3 soorten winkels is wel wijnig. Gewoon zoiets als SA. Dat was goed, voor mij was SA echt helemaal perfect. Ook vliegtuigen en zo. Dan had je in gta IV zulke mooie en realistische vliegtuigen en een realistisch vliegveld en dan ken je er niet eens mee vliegen confused2.gif En dat soort dingen dat vindt ik nou weer jammer, de normale gewone dingen die er niet inzaten.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb vertrouwen in R*

Het is de enige developer die een degelijke freeroamer (als GTA) kan brengen.

Vele anderen proberen iets dergelijks maar falen vaak.

Dit is natuurlijk een mening en daarom enkel ondersteund door mijn gedachten

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV was het eerste échte spel met RAGE. Dus ik vind dat het oneerlijk is om de toekomst van de GTA serie te bekijken vanuit GTA IV. Kijk maar naar de GTA-III generatie. GTA III was qua features redelijk kaal, vergelijkbaar met IV. Maar daarna was Vice City veel beter met meer features, en was op dat gebied San Andreas geweldig. Ik heb er alle vertrouwen in dat de volgende GTA helemaal geweldig zal worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook wel dat een volgende GTA nog weer beter wordt dan IV. Wat er in zal zitten weet je natuurlijk niet, als je alles verwacht kan het tegenvallen. Daarom ga ik er blanco in, en zie ik wel wat het wordt. Dat ik 'm koop op de releasedatum, staat als een huis ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb natuurlijk vertrouwen in ze, aleen ze laten bijna niks van hun horen over bijvoorbeeld hun nieuwe GTA ofzo, en ze beginnen nu ook alweer met een nieuwe game, met een nieuw genre, dus dan kan je je ook afvragen, als dat genre slaagt, komen er dan nog wel nieuwe GTA's uit.

Maar ik heb natuurlijk wel vertrouwen in ze, en het liefst wil ik toch nog te horen krijgen van rockstar zelf dat ze de volgende GTA aankondigen, het hoeft niet met screens ofzo erbij maar gewoon dat ze zeggen ''we zijn met de volgende gta bezig''

Dat zou fijn zijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat ik GTA IV vond tegenvallen, heb ik nog wel vertrouwen in Rockstar. Ik heb nooit zoveel genoten van games als bij GTA. Ik weet dan ook zeker dat de volgende GTA minder tegenvalt; en anders ligt het misschien wel aan mijzelf. Ouder, andere interesses, etc. Kan Rockstar zelf niets aan doen...

Link to comment
Delen op andere websites

TLaD en TBoGT staken al een heel stuk nieuwe vette features in de game, dus ik ga ervan uit dat (minstens een paar daarvan) nog gaan terugkomen. Ik geloof wel dat het Gang War/Drug war gedeelte zal blijven, samen met races (GTA zonder races..?). Ik zit er alvast helemaal klaar voor en koop hem op de releasedate.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Ik ben nog geen GTA tegengekomen die mij heeft teleurgesteld. GTA IV viel inderdaad tegen in de features maar zat vol realistische toevoegingen die je in eerdere GTA's niet tegenkwam. Als ze dat combineren met de features uit San Andreas in een vette stad met de gebruikelijke GTA-humor heb je er een topgame bij.

Ik heb alle vertrouwen in Rockstar. GTA is dan ook mijn favoriete game-serie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...