Jump to content

Tijdperken


GTAKevin023

  

69 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke tijd perk wil jij in de volgende gta spelen?

    • Eerder dan 1930 (prehistory :P)
      0
    • 1930 (Grote Depressie)
      1
    • 1940 (Tweede wereldoorlog)
      6
    • Tijd van je ouders. (1960-1970?)
      6
    • Jaren 80
      11
    • 2000-2011
      31
    • 2012 tot starwars realistisch is.
      11
    • Starwars tijd (Leuk :S)
      2


Recommended Posts

Ey,

Waar zal jij de nieuwe gta in willen zien afspelen?

En ergens denk ik dat een moderator straks deze topic zal sluiten omdat er al een wensenlijst is maar toch wilde ik proberen de tijd voor de volgende gta appart te houden. :puh:

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    4

  • FcUtreg4Life

    4

  • GTAKevin023

    3

  • Phoenyxar

    3

Geef mij maar gewoon de tijd van nu (2000-2012)

Lekker modern. Ik vond GTA IV ook erg geslaagd in de tijd (2008)

Hier is trouwens een soort gelijk topic van puh2.gif

Yeah, dacht ik al smile3.gif Geeft niet. Ik zoek eigenlijk nooit op of iets er al is of niet. Dat zeggen de moderators wel icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Jij vind voor 1930 de prehistorie? Ik kies voor de huidige tijd, of anders jaren '80.

Ik zoek eigenlijk nooit op of iets er al is of niet. Dat zeggen de moderators wel

Op een gegeven moment zijn ze dat wel een beetje zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat ander topic gaat over een extra spel buiten de GTA Serie om, dit gaat specifiek over de GTA Serie.

Geef mij trouwens een spel wat nu afspeelt. Muziek speelt voor mij een grote rol in spellen, en als het niet tussen 1990-nu ligt zal de sfeer niet echt bij mij passen, maarja. Ik zie wel.

Link to comment
Delen op andere websites

In de tijd van de Nazi's natuurlijk. Wie vind het nou niet leuk om razzia's tegen te gaan en elke mof die je daar ziet neer te schieten en dan gewoon weglopen alsof er niets is gebeurd? Wie vind het nou niet leuk om in opdracht van Opa Bert z'n fiets terug te stelen waar Seyss-Inquart op dat moment op rijdt? Wie vind het nou niet leuk om mee te doen tijdens de Februaristaking? Wie vind het nou niet leuk om moffenhelmen te stelen en ze aan de plaatselijke muziekclub te geven om ze te gebruiken als drumstel?

Ik zeg doen! biertje.gif (Dan hebben we tenminste een GTA waar we de Duitsers te grazen mogen nemen.)

Link to comment
Delen op andere websites

In de tijd van de Nazi's natuurlijk. Wie vind het nou niet leuk om razzia's tegen te gaan en elke mof die je daar ziet neer te schieten en dan gewoon weglopen alsof er niets is gebeurd? Wie vind het nou niet leuk om in opdracht van Opa Bert z'n fiets terug te stelen waar Seyss-Inquart op dat moment op rijdt? Wie vind het nou niet leuk om mee te doen tijdens de Februaristaking? Wie vind het nou niet leuk om moffenhelmen te stelen en ze aan de plaatselijke muziekclub te geven om ze te gebruiken als drumstel?

Ooit al van The Saboteur gehoord? :7

Wat je opsomt zijn zo een paar van de redenen waarom ik The Saboteur een geweldig spel vindt, van topklasse.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat ander topic gaat over een extra spel buiten de GTA Serie om, dit gaat specifiek over de GTA Serie.

Precies.

Ondanks dat het niet de bedoeling is om voor elk wissewasje een nieuw topic aan te maken m.b.t. de nieuwe GTA, sta ik deze wel toe.

Ik hou van de jaren 80 muziek, dus daar heb ik op gestemd. Als het echt Science Fiction achtige rotzooi wordt, dan hoef ik het niet meer. Dan is alle charme van GTA af imo.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat dat redelijk offtopic zou zijn, stop ik het in een spoiler.

Ik vind wel dat als ze een nieuwe GTA in deze tijd laten afspelen, dat er meer "dingetjes" van nu in gestopt moeten worden. In GTA IV heeft Niko een gsm met weinig functies, maar in een hedendaagse GTA zou er op de mobiel bijvoorbeeld ook wel een internetfunctie op moeten zitten, zodat je bij wijze van niet elke keer naar een internetcafe hoeft om je mail te checken.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA moet wel zichzelf blijven, en niet gaan lijken op CoD, RDR, of andere spellen die heel duidelijk aan een bepaald tijdperk of gebeurtenis is gerelateerd. Het kan zich wel afspelen in een bepaalde tijd (nogal logisch), maar niet dat de settings in zo'n grote mate invloed hebben op het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA moet wel zichzelf blijven, en niet gaan lijken op CoD, RDR, of andere spellen die heel duidelijk aan een bepaald tijdperk of gebeurtenis is gerelateerd. Het kan zich wel afspelen in een bepaalde tijd (nogal logisch), maar niet dat de settings in zo'n grote mate invloed hebben op het spel.

Mij lijkt gta in 1930 ook wel vet. Een beetje style net als in de film ''public enemies'' die in Chicago afspeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...