Jump to content

Tijdperken


GTAKevin023

  

69 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke tijd perk wil jij in de volgende gta spelen?

    • Eerder dan 1930 (prehistory :P)
      0
    • 1930 (Grote Depressie)
      1
    • 1940 (Tweede wereldoorlog)
      6
    • Tijd van je ouders. (1960-1970?)
      6
    • Jaren 80
      11
    • 2000-2011
      31
    • 2012 tot starwars realistisch is.
      11
    • Starwars tijd (Leuk :S)
      2


Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    4

  • FcUtreg4Life

    4

  • GTAKevin023

    3

  • Phoenyxar

    3

Tsja .... hoe dan ook heeft hij/zij nu dan toch ook 'n klein probleempje met GTA V's storymodus. R* heeft al laten weten dat je er niet aan ontkomt bij tijd en wijle met alle protagonisten te spelen, en laat Franklin nu net 'n neger in zo'n negersetting zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is dan ook de reden dat ik enigszins tegen Franklin opzag, maar tot nu toe ziet het er deze x wél leuk uit!

Ter verduidelijking; ik heb een hekel aan de hiphop-scene, die vooral uit negers bestaat. Ook heb ik een hekel aan de stereotype ''nigga''-negers en ''swaggers''.

Overigens had ik niet gedacht dat er überhaupt dingen zouden zijn die jij ongepast zou vinden, WilsKracht.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Nu ben ik ook niet bepaald fan van dat hele "yo yo" gebeuren en homie dit en dog dat, maar GTA;SA is wel een vermakelijk spel met dito humor erin. Vond de setting ook wel leuk.

Ik denk trouwens dat ik dan kies voor de jaren '70, dat is nog niet aan bod gekomen. De tijd van vietnam, provo's, tegengeluid, etc. Een nogal donkere periode op zowel politiek vlak als economisch en ook muzikaal. Denk dat daar wel iets mee gedaan kan worden. Alsjeblieft geen sci fi. Daar lenen andere spellen zich meer voor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

IV speelde zich af tijdens 2008 en in 2008 kwam de game uit. V speelde zich af in 2013 en de game kwam in 2013 uit. Als bijvoorbeeld de volgende GTA in 2018 uitkomt, mag het ook lekker tijdens 2018 afspelen.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat Rockstar nu juist niet nog is een GTA moet laten uitkomen die zich afspeelt in het heden. Stemmen heb ik niet gedaan omdat mijn keuze er niet bij zit, jaren 40/50. En ik denk dat die setting goed kan uitpakken, plus het is origineel voor een GTA game. De jaren 80 vibe van Vice City deed het ook goed.

Gewoon jaren 40/50, ergens in Chicago, Washington of New York. En dan hoeft het niet meteen de Mafia style te hebben. De schrijvers van GTA kunnen vast wel met wat anders komen.De jaren 60 lijkt me trouwens ook tof. Beetje de Vietnam oorlog op de achtergrond enzo, alle politieke gebeurtenissen erin verwerken. Ook bijvoorbeeld de moord van John F Kennedy erin doen maar dan op een soort andere manier. Je kan een hoop verzinnen in die tijds periode.

Bewerkt: door PatrickBateman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ergens tussen de jaren 30 t/m 60 zou leuk zijn.

Ik vond maffia 2 toen die tijd wel geinig met die voertuigen van toen en zo.

Mischien inderdaad als rockstar een soort maffia gta game kan maken zou ik dat wel leuk vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Besef jij niet dat Mafia II is gemaakt door een van de zovele dochterbedrijven van Take 2, waar Rockstar ook een dochterbedrijf van is en die dus niks met mekaar te maken hebben? En dan ook op geen enkel vlak. Civilization komt ook uit de Take 2-tak (ook van 2K, Firaxis), maar daar heeft Rockstar niks mee te maken. Beide dochterbedrijven zijn wel toevallig elk de twee belangrijkste van Take 2 (mogelijk met Bethesda als derde), maar dat doet niets van de zaak af.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de poll heel zwart-wit en incompleet :{. Ik zou graag een GTA in de jaren '90 zien, maar dan niet zo'n neger-setting als in GTASA.

neger-setting???

Een nauwkeurige beschrijving voor een spel waarin het woord "nigga" 500x voorkomt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...