Jump to content

Wereldkeeper Van der Sar stopt


BoerTijger

Recommended Posts

Stekeltje heeft erg mooi werk geleverd op het WK, diep respect voor die man. Maar hij staat nog steeds in de schaduw van alle successen die het Nederlands Elftal heeft mogen vieren met van der Sar als de nummer één.

Nou, onder Van der Sar heeft het Nederlands Elftal geen finale gespeeld van een EK of WK, dus wat dat betreft heeft Stekelenburg hem op dat gebied al overtroffen. :puh: Qua club successen staat Van der Sar natuurlijk wel een straatlengte voor.

Grapje zeker? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Als de Moderator zegt dat hij een apart topic verdient. Dan zal het wel zo zijn.

Maar weet iemand of hij na zijn carriere nog iets gaat doen?? Ik bedoel iets richting de kant van trainer..

Misschien weet hij het zelf nog niet eens. :O

De beste keeper die Nederland ooit gehad heeft denk ik, en op zijn 40ste nog steeds goed. Ik denk een voorbeeld prof voor iedere andere voetballer. Geweldige aanvoerder geweest bij het Nederlands elftal, dus wellicht ook een goede trainer/coach in de toekomst. :)

Van der Sar was een goede keeper in het Nederlands elftal, maar niet de beste. Ik denk dat die titel eerder naar Hans van Breukelen gaat, die overigens tegenwoordig net een pastoor is.

Van der Sar behoort wel tot de categorie wereldkeepers. Heeft goed werk verricht in zijn carriere voor zowel clubs als Nederlands elftal. Met Ajax wat titels gepakt, Juventus was dan geen succesverhaal, maar Fullham weer wel en bij Manchester United ook vele prijzen gepakt. Bij het Nederlands Elftal groeide hij van een weifelende keeper tot een betrouwbare sluitpost, die op een gegeven moment zelf nog strafschoppen ging tegenhouden, zoals tegen Zweden.

Inmiddels heeft Nederland in Stekelenburg wel een goede opvolger van Van der Sar, al moet Maarten nog wat groeien. Ja, hij heeft in tegenstelling tot Van der Sar wel een finale van een WK meegemaakt, maar voor de rest kan hij nog niet tippen aan Van der Sar. Manchester United gaat het nog lastig krijgen om zo'n type keeper weer te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Manchester United gaat het nog lastig krijgen om zo'n type keeper weer te vinden.

Het zal me niks verbazen als Stekelenburg de opvolger van Van der Sar wordt bij Manchester.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Eigenlijk maakt het voor een keeper niet uit hoe oud hij is, hij kan altijd mee blijven gaan.

Jammer dat Van der Sar stopt. Altijd als mijn voorbeeld gezien & is gewoon een geweldige keeper! Onvervangbaar!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...