Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Joriz

Eerste L.A. Noire Gameplay filmpje online!

Bekijk de eerste van een serie gameplay videos voor L.A. Noire genaamd “Orientation”. Deze video laat de core mechanics van de game zien waaronder het zoeken naar clues, de basisprincipes van ondervragingen en klassieke actie zoals shootouts. Deze video is geheel gemaakt met ingame beelden en geeft weer hoe je jouw detective skills, intuïtie en sluwheid kan gebruiken om een moeilijke zaak op te lossen.

L.A. Noire maakt netzo als Grand Theft Auto IV gebruik van Rockstar Advanced Game Engine en wordt gemaakt door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

GTAGames.nl

Recommended Posts

PrioX

Ziet er zeer goed uit!

Ik denk dat ik dit spel zeker ga halen. Ik had eerst nog twijfels over dit spel maar naar dit zijn de twijfels een heel stuk verdwenen.

Ik kijk nu al uit naar deel 2! :bier:

Kai-ShockWave

Deze game is zo geweldig. Die gezichten zijn zo gedetailleerd, echt heel mooi gedaan. Lijkt net of je naar een film kijkt, zo goed. Dit is denk de beste game tot nu toe qua gezicht-animatie. KUTGW.

Cabyon

Ziet er leuk uit.. soort van detectivespel gekruisd met GTA. :puh:

Guardian1980

Ik had deze al elders gezien, maar heb er geen probleem mee er nog eens naar te kijken ;) In de gameplay zie je dingen van Rockstar, ik hoop dat de besturing gelijk is aan GTA IV en RDR,dat zou wel zo fijn zijn.

Basssss

't Ziet er zeker niet slecht uit! Ze hebben het idee erg goed uitgewerkt zo te zien. :)

BoerTijger

Vindt het erg veel op IV lijken, erg jammer dat hij niet voor de PC uit komt.

Flokkert

ik vindt de Game nu nog leuker na deze Trailer. Ik dacht eerst vast een saaie game, maar deze Trailer heeft mij al aardig overtuigd. :tu:

Doetho

Wauw,

Lijkt me echt een vet spel.

Gewoon GTA alleen zijn de rollen omgedraaid :)

Vet mooie graphics! Ik dacht dat GTA IV al alles was met graphics,

maar nu ik dit zie...

Jesperkaj

Grafisch ziet het spel er erg sterk uit. Blijkbaar kan het spel alle kanten uitgaan bij het kiezen van een optie bij het ondervragen van een verdachte. Ik zag ook dat je met meerdere characters kan spelen. (Ik zag o.a. een agent en een detective.)

Edited by Jesperkaj

Svenie

Grafisch ziet het spel er erg sterk uit. Blijkbaar kan het spel alle kanten uitgaan bij het kiezen van een optie bij het ondervragen van een verdachte. Ik zag ook dat je met meerdere characters kan spelen. (Ik zag o.a. een agent en een detective.)

Listen again. Je werkt jezelf op van patrouille agent tot detective. De agent en de detective zijn dus hetzelfde personage.

Jesperkaj

Listen again. Je werkt jezelf op van patrouille agent tot detective. De agent en de detective zijn dus hetzelfde personage.

Bij mij stond het geluid uit, want ik was tevens voetbal aan het kijken. :puh:

TekaLoca

Ik kan niet meer wachten op dit spel. Grafisch is het echt amazing. :)

Edited by TekaLoca