Jump to content
Joriz

Eerste L.A. Noire Gameplay filmpje online!


Bekijk de eerste van een serie gameplay videos voor L.A. Noire genaamd “Orientation”. Deze video laat de core mechanics van de game zien waaronder het zoeken naar clues, de basisprincipes van ondervragingen en klassieke actie zoals shootouts. Deze video is geheel gemaakt met ingame beelden en geeft weer hoe je jouw detective skills, intuïtie en sluwheid kan gebruiken om een moeilijke zaak op te lossen.

L.A. Noire maakt netzo als Grand Theft Auto IV gebruik van Rockstar Advanced Game Engine en wordt gemaakt door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Echt jammer dat dit spel niet voor de PC uitkomt.. :(

Dat zeiden ze ook bij de GTA IV uitbreiding The Lost and Dammed. Het zal zoeizo ook voor de PC komen anders loopt rockstar wel wat geld mis.

Maar bedenk wel dat L.A. Noire geen GTA game is, Red Dead Redemption is tenslotte ook (nog) niet voor de PC verschenen sinds de release van de console versie. Ik sluit het niet uit natuurlijk, het zou zo maar eens kunnen dat ze dit spel naar de PC brengen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar bedenk wel dat L.A. Noire geen GTA game is, Red Dead Redemption is tenslotte ook (nog) niet voor de PC verschenen sinds de release van de console versie. Ik sluit het niet uit natuurlijk, het zou zo maar eens kunnen dat ze dit spel naar de PC brengen.

Dat is inderdaad wel waar. Ik hoop in ieder geval dat het uiteindelijk ook voor de PC uitkomt. Net als RDR aangezien ik binnenkort een nieuwe computer ga kopen die dit alles wel aankan, en aangezien ik geen playstation 3 of xbox 360 heb kan ik natuurlijk daar het spel niet op spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er gelikt uit, maar ik wacht liever op de nieuwe GTA. Er komt binnen nu en 1 jaar wel een nieuwe GTA aan ( zou tijd worden ook ), dus ik laat deze liggen. Ik moet nog geld over houden voor Driver San Fransisco en Motorstorm 3. Hopelijk worden de graphics van L.A Noire ook zo in de volgende GTA. Mischien als deze 30 euro is dat ik het koop, of gebruikt voor 40 euro op marktplaats. Maar niet voor de volle mats. Daar brengt rockstar te veel games voor uit de laatste en komende tijd.

Bewerkt: door Sjaakswabber

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Idd, wat een pracht game. Doet me beetje denken aan het sfeertje van Heavy Rain, alleen L.A. Noire is stukken beter. Grafisch en de verhaallijn maken dit spel waarschijnlijk weer af, zoals het hoort! thumbsup2.gifthumbsup2.gifthumbsup2.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is hier mis mee? Ik vind dit ook wel erg vet. Maak je geen zorgen over een volgende GTA die komt vanzelf wel. De GTA serie is erg populair en die laat Rockstar Games niet zomaar achter zich. Dan missen ze heel veel geld. En gelukkig melken ze het niet zo hard zoals bij Call of Duty en Guitar Hero etc.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...