GTAGames.nl
Joriz

Eerste L.A. Noire Gameplay filmpje online!

56 berichten in dit onderwerp

Echt jammer dat dit spel niet voor de PC uitkomt.. :(

Dat zeiden ze ook bij de GTA IV uitbreiding The Lost and Dammed. Het zal zoeizo ook voor de PC komen anders loopt rockstar wel wat geld mis.

Maar bedenk wel dat L.A. Noire geen GTA game is, Red Dead Redemption is tenslotte ook (nog) niet voor de PC verschenen sinds de release van de console versie. Ik sluit het niet uit natuurlijk, het zou zo maar eens kunnen dat ze dit spel naar de PC brengen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Maar bedenk wel dat L.A. Noire geen GTA game is, Red Dead Redemption is tenslotte ook (nog) niet voor de PC verschenen sinds de release van de console versie. Ik sluit het niet uit natuurlijk, het zou zo maar eens kunnen dat ze dit spel naar de PC brengen.

Dat is inderdaad wel waar. Ik hoop in ieder geval dat het uiteindelijk ook voor de PC uitkomt. Net als RDR aangezien ik binnenkort een nieuwe computer ga kopen die dit alles wel aankan, en aangezien ik geen playstation 3 of xbox 360 heb kan ik natuurlijk daar het spel niet op spelen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er gelikt uit, maar ik wacht liever op de nieuwe GTA. Er komt binnen nu en 1 jaar wel een nieuwe GTA aan ( zou tijd worden ook ), dus ik laat deze liggen. Ik moet nog geld over houden voor Driver San Fransisco en Motorstorm 3. Hopelijk worden de graphics van L.A Noire ook zo in de volgende GTA. Mischien als deze 30 euro is dat ik het koop, of gebruikt voor 40 euro op marktplaats. Maar niet voor de volle mats. Daar brengt rockstar te veel games voor uit de laatste en komende tijd.

Bewerkt: door Sjaakswabber

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

L.A. Noire ziet er wel gelikt uit, maar ik zou het ook wel wilen spelen in het heden.

Hopelijk dat Agent daar een beetje op lijkt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Kippenvel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

WOooooow!! :{ Gaafste trailer ooit gezien van een spel! En die gezichten, in sommige momenten lijkt het net echt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Idd, wat een pracht game. Doet me beetje denken aan het sfeertje van Heavy Rain, alleen L.A. Noire is stukken beter. Grafisch en de verhaallijn maken dit spel waarschijnlijk weer af, zoals het hoort! thumbsup2.gifthumbsup2.gifthumbsup2.gif

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat wordt de prijs eigenlijk? Is daar al iets over bekend?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zal wel gewoon de standaard prijs zijn zoals bij elke game die net uit komt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het maar niks , da R* maar gta v aankondigt in plaats van dit :duh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat is hier mis mee? Ik vind dit ook wel erg vet. Maak je geen zorgen over een volgende GTA die komt vanzelf wel. De GTA serie is erg populair en die laat Rockstar Games niet zomaar achter zich. Dan missen ze heel veel geld. En gelukkig melken ze het niet zo hard zoals bij Call of Duty en Guitar Hero etc.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.