Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

Is dat plaatje in de hoofdpost van die goal van Rooney tegen City? Werkelijk een beauty, prachtig. Wij hebben thuis Sport1, dus de grote Europese voetbalcompetities zijn te volgen, Italiaans, Spaans, Engels en Duits voetbal. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat plaatje in de hoofdpost van die goal van Rooney tegen City?

Jup, zelf gesoept. :D

Nou nou, het is een beauty, akkoord. Maar zelfs bij de staartploegen van België kunnen ze dat! Akkoord, het is een goede voetballer die nu ff bij een schijtploegje speelt. :puh:

Wesley Sonk? Die van Club Brugge?

Link to comment
Delen op andere websites

De Premier League en Primera Division zijn natuurlijk op geen enkele wijze te vergelijken met de eredivisie. Als je de dag begint met Man Utd - Man City en je zapt vervolgens 's avonds over naar de eredivisie dan word je nou niet bepaald vrolijk.

Ik kijk overigens alles online. Gratis en met de kwaliteit ben ik tevreden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou nou, het is een beauty, akkoord. Maar zelfs bij de staartploegen van België kunnen ze dat! Akkoord, het is een goede voetballer die nu ff bij een schijtploegje speelt. :puh:

Wesley Sonk? Die van Club Brugge?

Die speelt al een tijdje bij Lierse. :puh:

O, ja, ik dacht al, want alle Belgische ploegen zijn toch staartploegen? :engel:

Nevermind! :$ Al verbaas ik me nog steeds over de 4-4 van Arsenal tegen Newcastle vorige week. Voorbeeld van hoe je geen kampioen wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

De makers van het programmaboekje van de wedstrijd Aris Saloniki - Man City hebben hun geest in de vrije loop gelaten en kwamen daarom met een hele bijzondere wedstrijdselectie:

The-Gallery-Premier-Leagu-001.jpg

Overigens bleef het gelijk tussen beide teams.

Overigens is de gallery zélf ook een kijkje waard: Klik

edit2: LOL!

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Cabyon jij bent grappigste thuis zeker? schater.gifduh.gif

Belgie heeft dan wel een mindere competitie, maar er zijn heel veel goeie Belgische spelers, kijk maar naar bjorn vleminckx, vincent kompany, verthongen, Alderweireld, Fellaini, Dembele, Simons enzo...

Hun Nationale ploeg begint ook stilaan vorm te krijgen, je zal zien het volgende EK, WK doet Belgie mee! ;)

EDIT: kijk dit filmpje waar de supporters van Club brugge de spelers van Anderlecht bekogelen met sneeuwballen, terrecht ook :D

http://www.youtube.com/watch?v=h7XrKK6yz_g&feature=related

Bewerkt: door jordib12
Link to comment
Delen op andere websites

Cabyon jij bent grappigste thuis zeker? schater.gifduh.gif

Belgie heeft dan wel een mindere competitie, maar er zijn heel veel goeie Belgische spelers, kijk maar naar bjorn vleminckx, vincent kompany, verthongen, Alderweireld, Fellaini, Dembele, Simons enzo...

Hun Nationale ploeg begint ook stilaan vorm te krijgen, je zal zien het volgende EK, WK doet Belgie mee! ;)

Hazard? Vossen? :bonk:

Maar het Belgisch voetbal begint wel serieuzere vormen aan te nemen. :tu:

edit: Hoe staat het trouwens met hun kwalificatie?

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Cabyon jij bent grappigste thuis zeker? schater.gifduh.gif

Belgie heeft dan wel een mindere competitie, maar er zijn heel veel goeie Belgische spelers, kijk maar naar bjorn vleminckx, vincent kompany, verthongen, Alderweireld, Fellaini, Dembele, Simons enzo...

Hun Nationale ploeg begint ook stilaan vorm te krijgen, je zal zien het volgende EK, WK doet Belgie mee! ;)

Hazard? Vossen? :bonk:

Maar het Belgisch voetbal begint wel serieuzere vormen aan te nemen. :tu:

edit: Hoe staat het trouwens met hun kwalificatie?

Daarom zei ik ook : Enzo... :)

Hun kwalificatie?

Niet zo best, maar het kan nog!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...