Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

:klap::tu:Norwich City :tu::klap:

Hoop dat we dit jaar overleven in de premier league.

ik hoop vooral dat we manchester united thuis weer oprollen :D:sigaar:

Voor de mensen die denken dat het een grap is : Nee dat is het niet ik ben echt fan van een degradatie kandidaat in engeland :puh:

Edit: Bolton - Norwich 1-2 :D

en de eerste driepunter is binnen :tu::tu:

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

*BUMP*

Barça onderuit tegen Getafe.. Real heeft nu 6 punten voorsprong. Wie denken jullie dat er dit jaar kampioen wordt in Spanje?

Ben bang dat Real toch kampioen word. Maar in Spanje is het eigenlijk helemaal niet spannend meer, het is Barça of Real.

Link to comment
Delen op andere websites

*BUMP*

Barça onderuit tegen Getafe.. Real heeft nu 6 punten voorsprong. Wie denken jullie dat er dit jaar kampioen wordt in Spanje?

Ben bang dat Real toch kampioen word. Maar in Spanje is het eigenlijk helemaal niet spannend meer, het is Barça of Real.

Tussen fans van Real en Barça is het wel zeer spannend hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

City heeft gewonnen dus het staat nu op gelijke hoogte met Manchester United, maar met nog 2 speeldagen zullen ze er allebei wel vol voor moeten gaan. Dus ik ben ergens wel blij dat City heeft gewonnen, dat zorgt terug voor wat spanning in de PL. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heeft iemand die bekerfinale gezien van vanavond? Borussia Dortmund 5-2 Bayern Munchen.. Snap niet hoe Bayern zo weggespeeld kon worden door Dortmund. Zeer verdiend voor "geel-zwart" :)

Wel jammer dat Gotze niet speelde, nu dat ik eens een wedstrijd heb bekeken van Dortmund.. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb het gezien. Maar het is niet zo gek, Dortmund is dit jaar meer een team dan Bayern en speelt beter. Bayern moet het veel hebben van Ribéry en Robben. Dortmund combineert gewoon heel goed. Als je de Bundesliga hebt gezien dit jaar snap je het wel. Maar het is natuurlijk wel zonde dat Bayern aardig kansloos was vandaag en met zulke grote cijfers verloor.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, wat een ontknoping net in de Premier League in Engeland! Ik heb 't niet gezien, maar zapte langs de BBC, waar zo'n praatprogramma op was. Ze zaten daar live de wedstrijden te bekijken en erover te babbelen. Was 5 minuten voor tijd toen ik keek en Manchester City stond 1-2 achter tegen QPR. Manchester United stond op bezoek bij Sunderland met 0-1 voor. Daarmee zou United toch nog kampioen zijn, want City was alleen kampioen als ze vandaag evenveel of meer punten dan United zouden pakken.

En wat gebeurt er bij City-QPR? Dzeko schiet in blessuretijd de 2-2 binnen, waarna de spanning in de studio toch nog toeneemt. En dan maakt Aguero ook nog eens de winnende, waardoor City tóch kampioen is. Man, hoe spannend is dat als je de beelden niet ziet, maar enkel kunt luisteren. Leek erg op de ontkoping tussen AZ, PSV en Ajax van een paar jaar terug, toen PSV als lachende derde de titel pakte.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik heb de wedstrijd gezien op Sport 1. Was een geweldige wedstrijd om te zien. City had eerst veel geduld en maakte de 1-0, later werd het 1-1 in het begin van de tweede helft en kreeg Barton voor iets van de derde keer in het seizoen rood. Dus QPR was afgeschreven. Ze zette het a la Chelsea helemaal vast in de verdediging en kopte en trapte alles weg. Ze kwamen na een prachtige voorzet van Zamora voor.

Ja, en toen volgehouden tot de blessuretijd waarin alles opeens fout ging. Voor mij was het sowieso de wedstrijd van het seizoen in de Premier League, met vechtpartijen, prachtige doelpunten, enorm veel spanning en een bizarre ontknoping. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de hoogtepunten van de wedstrijd gezien op tv, ze hadden ze gecombineerd met de beelden van de Man Utd. - Sunderland match en ook al was het maar een verslag toch zat ik ook vol spanning te kijken. Stiekem ging mijn voorkeur uit naar Man. City, omdat natuurlijk hun kapitein Kompany is en ze al meer dan 40 jaar geen titel hadden gewonnen. Daarom dat het lsot van de match met City dan ook des te beter was. :puh:

En als je City geen terechte winnaar vindt, Man Utd. is niet veel beter hoor zonder het grote geld had United ook nooit zo goed geweest. En city is gewoon over heel het seizoen beter dan United ook in de onderlinge duels.

Link to comment
Delen op andere websites

Hetzelfde kan je ook van Real en PSG zeggen, ik zie natuurlijk ook liever ploegen zoals Borussia Dortmund. Maar spijtig genoeg zijn het altijd de ploegen met het grote geld die meetellen. Maar dan nog je kan zoveel spelers kopen als je wilt, je moet altijd nog een ploeg kunnen vormen en dat is City gelukt, net zoals United jaren geleden heeft gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...