Jump to content

Buitenlands Voetbal


Cabyon

Recommended Posts

Hij kiest duidelijk voor het geld..

Voor het mooie voetbal zit je bij Chelsea verkeerd, ja. :puh:

Editz: Commentaar van iemand op HLN: "Hazard tekent bij Chelsea, nadat zijn vrouw akkoord ging met de voorwaarden van John Terry."

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    108

  • TekaLoca

    101

  • Dutchy3010

    32

  • NandroDavids

    24

Hij kiest duidelijk voor het geld..

Voor het mooie voetbal zit je bij Chelsea verkeerd, ja. :puh:

Ik vind ze ook niet zo aantrekkelijk spelen maar dat hangt af van supporter tot supporter lijkt me. Ik houd van Barça en hun tiki taka-spel, dat toch echt leuke acties en goals opleveren. Anderen vinden het mooier om een defensieve ploeg in actie te zien..

Mja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kiest duidelijk voor het geld..

Voor het mooie voetbal zit je bij Chelsea verkeerd, ja. :puh:

Ik vind ze ook niet zo aantrekkelijk spelen maar dat hangt af van supporter tot supporter lijkt me. Ik houd van Barça en hun tiki taka-spel, dat toch echt leuke acties en goals opleveren. Anderen vinden het mooier om een defensieve ploeg in actie te zien..

Mja :puh:

Maar zo defensief?? ik denk dat niemand dat mooi vindt,zelfs de spelers niet,maarja, het levert wel succes op...

Link to comment
Delen op andere websites

tja, ik twijfelde ook of Mata wel de juiste keuze had gemaakt, maar dat heeft ook goed uitgepakt. Hij had ook naar Arsenal kunnen gaan bijvoorbeeld, maar dan pakt ie geen een prijs, dus begrijp het wel. En United zal ook geen goeie tijden meemaken komende jaren voorspel ik.

Over de shirtjes, had zeker transfer aangevraagd als ik in dat Barca of United shirt moest :puh:

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Zo'n bump en dan niet even over Wesley Sneijder beginnen...?

Sneijder naar Galatasaray dus. Erg jammer, want ik had 'm graag in de Engelse competitie gezien. Maar goed, als daar niets concreets van komt, snap ik wel dat 'ie kiest voor speeltijd bij een topclub uit een wat kleinere competitie. Hij zal in ieder geval de man zijn daar, en dat vindt 'ie volgens mij ook wel lekker.

Wat betreft Guardiola: bij een club als Bayern, met dergelijke spelers en de financiën op orde, zal iedere prima trainer resultaat boeken. Guardiola zal het dus ook wel prima gaan doen daar. Ik zou 'm wel eens willen zien bij een club waar hij níet in een gespreid bedje (al dan niet dankzij Van Gaal :clown:) terechtkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij wilde Sneijder nog wachten op een betere aanbieding, maar hij zal misschien wel bang zijn geweest dat Galatasaray hem niet meer wilde waarmee de voorzitter dreigde. :puh: Hij speelt wel dit seizoen nog Champions League en de Turkse competitie is de slechtste niet, dus het is op zich een goede keuze met gebrek aan beter.

Ik vind het net zoals bij Sneijder jammer dat Guardiola niet voor de Premier League heeft gekozen. Had hem graag bij een club als Arsenal gezien. Zij hebben dezelfde filosofie als Barcelona en ik denk dat hij er goed bij had gepast. Maar Bayern is natuurlijk ook een goede keuze, kan meedraaien met clubs zoals Real en Barcelona en is altijd titelkanidaat. Ik ben ook zeer benieuwd naar het Duits van Guardiola, als hij het niet op Engels houdt. :puh:

Zijn er overigens mensen die de Africa Cup volgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zonde hoor, meestal gaan voetballers in hun najaren naar een Turkse club. Sneijder is in mijn ogen te goed om daar te spelen. Maar ja, het is niet anders. Met beetje geluk speelt hij ineens zo goed, dat hij weer een mooie overstap kan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk waren er wel andere gegadigden (geen Barcelona of zo, dat niet uiteraard), maar dan moest hij te veel inleveren. Hij koos voor het geld, want voor je plezier ga je niet naar zo'n competitie, en dat moet hij weten want het is zijn volste recht maar ik vind het alvast jammer. Die zien we niet meer terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Sneijder gaat echt niet naar Galatasaray voor het geld, bij QPR had ie veel meer kunnen verdienen. Persoonlijk zou ik ook voor Galatasaray kiezen, daar kan je alles winnen wat er in Turkije te winnen valt en je speelt hoogstwaarschijnlijk ieder jaar Champions League. Als hij naar Liverpool of QPR (:7) was gegaan was hij daar totaal niet zeker van geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Sneijder gaat echt niet naar Galatasaray voor het geld, bij QPR had ie veel meer kunnen verdienen. Persoonlijk zou ik ook voor Galatasaray kiezen, daar kan je alles winnen wat er in Turkije te winnen valt en je speelt hoogstwaarschijnlijk ieder jaar Champions League. Als hij naar Liverpool of QPR ( :7) was gegaan was hij daar totaal niet zeker van geweest.

Je hebt het omgedraaid. Hij gaat net naar Turkije omdat hij bij die Engelse clubs, waaronder degene die jij noemt, net minder kon verdienen. Verder is puur qua voetbal gezien Engeland natuurlijk véél interessanter dan de Turkse competitie, of je nu wel of geen kans hebt op Champions League. Jammer. Maar ja, geen verrassing.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, en hij zou natuurlijk nog meer hebben verdiend als hij bij Inter was gebleven, maat hij gaat natuurlijk voor de minuten ergens anders heen.

Niemand die hier de Africa Cup volgt, of vallen jullie er pas later in?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...