Jump to content

Hoe kan ik Multiplayer gaan spelen?


Niels707

Recommended Posts

Ja, je moet Games for Windows Live hebben. Hoe dat allemaal werk weet ik helaas niet maar als je een Xbox Live account hebt kan je die gebruiken ;)

Ik heb geen Xbox Live account maar wel Games voor Windows Live.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt helemaal geen creditcard nodig om je te registreren bij Live, dat is volledig gratis.

Normaal gezien had je dat trouwens al moeten doen bij het installeren van GTA IV.

Om naar de multiplayer te gaan moet je trouwens eerst de singleplayer opstarten en dan via je telefoon 'Multiplayer' kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt helemaal geen creditcard nodig om je te registreren bij Live, dat is volledig gratis.

Normaal gezien had je dat trouwens al moeten doen bij het installeren van GTA IV.

Om naar de multiplayer te gaan moet je trouwens eerst de singleplayer opstarten en dan via je telefoon 'Multiplayer' kiezen.

Mijn neef heeft GTA IV geinstalleerd, die is nogal technisch en hij komt zondag bij mij dus ik ga hem wel vragen of hij dan even wil kijken.

En ik heb dat wel gedaan met die telefoon maar dan zegt ie:

'To play Multiplayer you need to be connected with Games for Windows Live!'

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mijn neef is Zondag geweest en zei dat je met een gedownloade versie van GTA IV geen Multiplayer kan spelen. Is dat waar?

Heb je hem illegaal ?

Dat denk ik wel. Aangezien z'n neef zegt dat je niet met de gedownloade versie niet Online kan spelen. Ik denk dat je inderdaad niet met de gedownloade versie Multiplayer kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je geeft aan dat je een illegale versie hebt van de game. Twee dingen: Nee, dan kan je niet online spelen en nee, we helpen geen leden die vragen hebben over illegaal verkregen games.

Koop het origineel in de winkel, dan helpen we je. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je geeft aan dat je een illegale versie hebt van de game. Twee dingen: Nee, dan kan je niet online spelen en nee, we helpen geen leden die vragen hebben over illegaal verkregen games.

Koop het origineel in de winkel, dan helpen we je. :tu:

Precies, Ik moest het ook kopen.
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...