Jump to content

Heb jij een leven?


.Senne

Recommended Posts

Hee daar!

De vraag is simpel: heb jij een sociaal leven of niet? Zit je nooit thuis, ga je wel eens weg met vrienden, kom je maar eens in de maand je kelder uit of heb je nog nooit licht gezien? Niet liegen!

Ik heb zelf wel een mooi sociaal leven. Paar jaartjes terug zat ik liever thuis en ging heel sporadisch weg. Ik zei zelfs tegen alle uitnodigingen die ik kreeg nee, of zei dat ik ging komen om op 't laatste toch een flauw excuus te zoeken. Nu ga ik elke vrijdag -en zaterdagavond op café of uit, ga af en toe karten en andere activiteiten met vrienden. Beetje zoals in de film Yes Man zeg ik nu op alle aanbiedingen om ergens heen te gaan ja, zonder erna toch af te blazen. :)

Hoe zit het bij jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    9

  • Faenty.

    4

  • GuitarGuy666

    3

  • -TonyStark-

    3

Wat is de definitie van een sociaal leven? Een vriendengroep hebben van minimaal 10 man die je elke dag ziet? 1 á 2 keer per week een uitje met je vrienden? Met vrienden msn'en na school tot je op bed gaat? Moet je om sociaal te zijn per sé buiten zijn geweest? Waar ligt de grens?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is de definitie van een sociaal leven? Een vriendengroep hebben van minimaal 10 man die je elke dag ziet? 1 á 2 keer per week een uitje met je vrienden? Met vrienden msn'en na school tot je op bed gaat? Moet je om sociaal te zijn per sé buiten zijn geweest? Waar ligt de grens?

Voor iedereen ligt die grens wel anders, maar ik denk toch dat je zelf al snel/goed genoeg doorhebt of je een sociaal leven hebt of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds de pubertijd ben ik aardig rustig geworden en vind ik feesten maar niks.

Voor de pubertijd was ik altijd buiten te vinden met vrienden etc. Het is de laatste 2 jaar dus erg rustig bij mij. Nu wil ik niet zeggen dat ik dag en nacht binnen zit.. Maar ik zit meer binnen dan 2 jaar geleden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf ben totaal geen sociaal type. Ik zit bijna alleen maar binnen. Ik spreek weleens af met een vriend, maar dan zitten we ook maar als een stel leeghoofden te gamen... :7 Ik ben ook nooit echt een feestbeest geweest ofzo, dus naar feesten ga ik ook niet graag. Toevallig ben ik van het weekend nog naar een concert geweest en gaan we zaterdag naar een musical (voor de geïnteresseerden: die muscial heeft Keeping Up Appearances en is in Uden), maar dat noem ik geen socialiteit, aangezien ik daar met familie heen ben gegaan/ga en dus niet met vrienden...

Maar een ander probleem is dat ik niet oud genoeg ben om een kroeg in te mogen. Anders zou ik best een keer met mijn zus op stap willen gaan. Als broer en zus onder elkaar, begrijp je? :puh: Serieus, dat zou ik dan wel doen...

Zoals ik al zei: ik ben geen sociaal persoon en dan word ik voorlopig ook niet... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga eigenlijk nooit uit

maar ik spreek toch wel 3 keer af met vrienden

4 dagen inde week naar school

in de vakantie ga ik vaak sporten

maar gamen doe ik vaak na school

ik benoem het toch wel sociaal

en elke zaterdag avond gamen met death inc

en elke vrijdag bier drinken op de zaak(baan bij mandersloot).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga eigenlijk nooit uit. Maar ik spreek toch wel drie keer af met vrienden. Vier dagen in de week naar school. In de vakantie ga ik vaak sporten.Gamen doe ik vaak na school. Ik noem hdit toch wel sociaal. Iedere zaterdag ga avond gamen met death inc en elke vrijdag bier drinken op de zaak(want ik heb een baan bij mandersloot).

Sorry hoor maar ik heb het even verbeterd. Ik schreef vroeger ook altijd zo aangezien ik dat automatisch deed door msn.

Ikzelf heb in de weekenden wel een sociaal leven en doordeweeks meestal gewoon met m'n vriendin hangen :D.Maar nu ben ik ziek en ga ik kansloos op een forum zitten rondhangen. =D

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf, vind al die dingen als:

  1. Facebook
  2. Twitter
  3. Hyves
  4. MicroSoft Network
  5. MySpace
  6. OrKut
  7. enne al die andere shit echt FACKIGN OVERDEREVNE, ik vind dat je pas sociaal bent als je gewoon om kan gaan met je vrieden/klasgenoten/de mensen die het droevige lot hebben om samen met jou op 1 plek te werken/familie, zonder te blozen of te gaan huilen ofzo. Dan pas ben je sociaal!!!! Ikzelf praat wel met zowel jongens als meisjes op school, je moet toch wat he? Anders moet je gaan opletten, nee ff serieus ik vind het leuk om naar school te gaan omdat ik al mijn vrienden [stuk of 5/6] te kunnen zien. Soms spreek ik ook af in het weekend. Laterz iedereen! :tu: :tu:

timo

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf, vind al die dingen als:

  1. Facebook
  2. Twitter
  3. Hyves
  4. MicroSoft Network
  5. MySpace
  6. OrKut
  7. enne al die andere shit echt FACKIGN OVERDEREVNE, ik vind dat je pas sociaal bent als je gewoon om kan gaan met je vrieden/klasgenoten/de mensen die het droevige lot hebben om samen met jou op 1 plek te werken/familie, zonder te blozen of te gaan huilen ofzo. Dan pas ben je sociaal!!!! Ikzelf praat wel met zowel jongens als meisjes op school, je moet toch wat he? Anders moet je gaan opletten, nee ff serieus ik vind het leuk om naar school te gaan omdat ik al mijn vrienden [stuk of 5/6] te kunnen zien. Soms spreek ik ook af in het weekend. Laterz iedereen! :tu: :tu:

timo

Wat heeft een sociaal leven te maken met Twitter etc.? Daarnaast lijkt het me logisch dat je zowel met meisjes als met jongens praat op school.

Maar naar school gaan is een verplichting, daar kan je geen nee tegen zeggen. Overigens denk ik dat dit topic beter 'Verslaving' ofzo had kunnen heten, aangezien je een sociaal leven op verschillende manieren kan associeren.

Goed.. Zelf ga ik redelijk veel op stap, na school naar vrienden, sporten of ergens anders heen.. Vroeger zat ik wel meer binnen, maar goed, tijden veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf, vind al die dingen als:

  1. Facebook
  2. Twitter
  3. Hyves
  4. MicroSoft Network
  5. MySpace
  6. OrKut
  7. enne al die andere shit echt FACKIGN OVERDEREVNE, ik vind dat je pas sociaal bent als je gewoon om kan gaan met je vrieden/klasgenoten/de mensen die het droevige lot hebben om samen met jou op 1 plek te werken/familie, zonder te blozen of te gaan huilen ofzo. Dan pas ben je sociaal!!!! Ikzelf praat wel met zowel jongens als meisjes op school, je moet toch wat he? Anders moet je gaan opletten, nee ff serieus ik vind het leuk om naar school te gaan omdat ik al mijn vrienden [stuk of 5/6] te kunnen zien. Soms spreek ik ook af in het weekend. Laterz iedereen! :tu: :tu:

timo

Wat heeft een sociaal leven te maken met Twitter etc.? Daarnaast lijkt het me logisch dat je zowel met meisjes als met jongens praat op school.

Maar naar school gaan is een verplichting, daar kan je geen nee tegen zeggen. Overigens denk ik dat dit topic beter 'Verslaving' ofzo had kunnen heten, aangezien je een sociaal leven op verschillende manieren kan associeren.

Goed.. Zelf ga ik redelijk veel op stap, na school naar vrienden, sporten of ergens anders heen.. Vroeger zat ik wel meer binnen, maar goed, tijden veranderen.

Daarmee word bedoelt dat sommige mensen vinden dat ze sociaal en stoer zijn, omdat ze Hyves, Twitter etc. doen.

Zelf vind ik dat je in het echte leven pas sociaal bent, en niet op internet. Dus ja, ik ben sociaal. :)

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...