Jump to content

Heb jij een leven?


.Senne

Recommended Posts

Dat weet ik maar als je in de stad blijft is het goed als je in de zij buurten terecht komt dan kan je het soms wel vergeten.

Jij hebt echt nog een hoop te leren, jongen. Amerika is niet wat jíj denk dat het is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    9

  • Faenty.

    4

  • GuitarGuy666

    3

  • -TonyStark-

    3

Dat weet ik maar als je in de stad blijft is het goed als je in de zij buurten terecht komt dan kan je het soms wel vergeten.

Jij hebt echt nog een hoop te leren, jongen. Amerika is niet wat jíj denk dat het is.

Hij is geak he :clown:

Als je daar net komt kan je geen huisje in de stad betalen knul, die zijn daar nogal fokking expensive like OMG, om t maar ff in amerikaanse termen te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik wat hier een luxe huis is is daar een flatje maar gepluimd bestaat er wisselkoers maar ik denk maar zo je moet sluikse iets leuks in je leven gedaan hebben

Typ eens normaal,mét interpunctie.

Krijg hoofdpijn door je teksten te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb een gemiddeld sociaal leven. Niet meer en niet minder :puh: Tijdens de vakantie spreek ik af en toe af met een vriend (zowel om te gamen als om weg te gaan), doe eens een cinemake of zet ik al 's een stapje in de wereld met vrienden of vriendinnen, maar dat doe ik niet zo vaak. Ook met mijn vriendin spreek ik vaak af. Maar als mijn week helemaal volgepropt zit met dingen om te doen, dan wordt ik lastig en geïrriteerd. Neen, geef mij maar een lekker rustige vakantie. Helaas gaat volgende week mijn 'eenzame week' van start: ik heb in elke zomervakantie minstens één week waarop 95% van mijn vrienden op kamp of op reis is of dergelijke :(

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Ik heb een leven, ik heb een sociaal leven en verdien zelfs geld met de sport :D :D

(Ik vraag 5 euro in ruil voor hulp om bijvoorbeeld op hoge gebouwen te klimmen. Tot nu toe heb ik op die manier €531 verdient :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...