Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Allemaal geruchten en ik geloof er weinig van... , vóór BO dacht ook iedereen dat het mw3 werd. Ik vind dat zon topic moet wachten tot het officieel is.

Je weet toch ook dat het Infinity Ward is die aan de Modern Warfare reeks werkt (nu met hulp van 2 andere studio's). Het was dus wel zéér onwaarschijnlijk dat MW3 door Treyarch werdt ontwikkeld en direct een jaar na MW2 kwam. Waar jij de informatie haalt dat "iedereen" dacht dat het MW3 werd is voor mij dus een raadsel.

Volgens mij lijkt het zeer waarschijnlijk dat we woensdag een eerste teaser gaan krijgen over MW3, zoals we 2 jaar geleden eentje kregen van MW2:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was er eerst zeker van dat ik nadat ik COD fan was geworden de volgende COD zou kopen, dan twijfelde ik weer, en nu ben ik er weer zekerder van xD. Ik ben benieuwd van wat we allemaal te zien gaan krijgen. Hopelijk veel nieuwe dingen: uitgebreide (en goede) single player, en hopelijk ook wel veel nieuwe zaken in multiplayer.

@ Hierboven, misschien is het een modern warfare die zich afspeeld voor MW2 :puh:? Al is het dan niet meer echt modern denk ik.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

http://forums.digitalwarfare247.com/index.php?/topic/38200-modern-warfare-3-teaser-a-hoax/

Op het eerste zicht leek het mij allemaal echt te kunnen zijn, behalve dan het feit dat de website zo snel plat lag. Een bedrijf als Activision gaat wel betere servers hebben voor een website, zodat die niet direct uit de lucht gaat bij het minste bezoek.

Hoogstwaarschijnlijk dus fake, die teaser. Maar MW3 zit er wel aan te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Call of Duty: Modern Warfare 3

Ontwikkelaar: Infinity Ward

Uitgever: Activision

Genre: Action, First Person Shooter

Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC

Aantal spelers: Onbekend

Release: 8 november 2011 (gerucht)

Demo: Onbekend

http://www.youtube.c...player_embedded

De onderstaande informatie is niet bevestigd door Infinity Ward / Activision!

Multiplayer Maps:

  • Alpha
  • Alps
  • Bootleg
  • Bravo
  • Brooklyn
  • Carbon
  • Coast
  • Dome
  • Exchange
  • Hardhat
  • Interchange
  • Lambeth
  • Meteora
  • Mogadishu
  • Paris
  • Plaza 2
  • Radar
  • Seatown
  • Underground
  • Village

Bij de Spec ops zijn er ook al maps uitgelekt:

Survival

  • Carbon
  • Dome
  • Radar
  • Seatown
  • Village

Mission

  • Civilian Rescue
  • Flood the Market
  • Invisible Threat
  • Little Bro's
  • Out of Africa
  • No Fly Zone
  • Wing Man

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben benieuwd! Hopelijk neemt Infinity Ward wat over van Black Ops. Ik vond Modern Warfare 2 niet echt top.. Ik had het naar 2 weken wel weer gezien. De mappen klinken in ieder geval wel erg leuk. Maar dat is natuurlijk vroeg om nu al te zeggen ^_^

Ik ga hem in ieder geval wel kopen wanneer het zo ver is! :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs op de twitter van FourZerotwo staat nu in de beschrijving van Robert Bowling:

@fourzerotwo Thousand Oaks, CA Gamer. Geek. Dad. Creative Strategist @InfinityWard on Call of Duty: Modern Warfare 3 (#MW3)

En hij heeft getweet:

fourzerotwo Robert Bowling A lot of hype & a lot of leaked info on #MW3, some still accurate, some not. To avoid spoiling the experience, I'd wait for the real reveal.

Modern Warfare 3 is dus een feit!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...