Jump to content

Beagle stopt als Moderator bij Modding


.Levi.

Recommended Posts

Laat dit topic geen trend worden mede crewleden, nu is het wel weer leuk geweest. :{ Helaas nemen wij opnieuw afscheid van een van onze crewleden, ditmaal van onze Beagle die sinds 2009 werd bekroond als 'Beste Megalid' en Moderator werd van het Modding gedeelte. Zijn collega's Puma en DaBeast zullen voorlopig nog met zijn tweeën door het Modding leven gaan.

Namens de crew wil ik Beagle bedanken voor al zijn inzet en verrichte werk. Het ga je goed en hopelijk zien we ook jou nog vaak langskomen in het groene jasje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Levi.

    2

  • NandroDavids

    2

  • NickOwnage

    2

  • Guardian1980

    1

Beagle, ik wist al dat je met het idee rondliep om te stoppen, dit komt dus niet als verrassing. Ik heb helemaal niks met modden, maar ik weet dat je veel respect hebt verdiend met je werk aldaar. Ik hoop dat het groene jasje je net zo goed bevalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het regent aftredingen... Nog even en er is helemaal geen moderator meer over. :7

Maar jammer dat je stopt, Beagle... Ik ben zelf nooit actief geweest in de modding-fora, maar ik weet dat je een goede moderator was. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...