Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
.Levi.

Beagle stopt als Moderator bij Modding

Recommended Posts

.Levi.

Laat dit topic geen trend worden mede crewleden, nu is het wel weer leuk geweest. :{ Helaas nemen wij opnieuw afscheid van een van onze crewleden, ditmaal van onze Beagle die sinds 2009 werd bekroond als 'Beste Megalid' en Moderator werd van het Modding gedeelte. Zijn collega's Puma en DaBeast zullen voorlopig nog met zijn tweeën door het Modding leven gaan.

Namens de crew wil ik Beagle bedanken voor al zijn inzet en verrichte werk. Het ga je goed en hopelijk zien we ook jou nog vaak langskomen in het groene jasje.

Guardian1980

Beagle, ik wist al dat je met het idee rondliep om te stoppen, dit komt dus niet als verrassing. Ik heb helemaal niks met modden, maar ik weet dat je veel respect hebt verdiend met je werk aldaar. Ik hoop dat het groene jasje je net zo goed bevalt.

PrioX

Nou, nou, het gaat goed.. Is het de week van vertrek :7

Beagle bedankt voor je inzet! :tu:

Remcconen

Ook voor mij was het niet een verrassing. Toch jammer. Veel plezier verder, groentje.

flippie13

Beagle bedankt, beagle bedankt, beagle beagle beagle bedankt! :tu:

R-fl3x

Beagle, bedankt voor je inzet.. Heb het zelf nooit echt gehad met SA modding, maar wel veel van je werk gezien.

Grand Theft Auto TOM

Het regent aftredingen... Nog even en er is helemaal geen moderator meer over. :7

Maar jammer dat je stopt, Beagle... Ik ben zelf nooit actief geweest in de modding-fora, maar ik weet dat je een goede moderator was. :tu:

Bierbuikje

Ik weet dat je alle sloten en warns met de volste overtuiging hebt gegeven! Ik ben trots op je! :tu:

Visser23

Jammer dat ook jij stopt, Beageltje. Super werk gedaan! Bedankt. Succes aan beide heren met de fora.

Silverbyte

Ik ben niet thuis in Modding, maar voor zover ik met je in contact ben gekomen ben je een toffe gast, en ik twijfel dan ook niet aan je vaardigheden als moderator. Bedankt voor je inzet! :tu:

BoerBanaan

Bedankt Beagle, hopelijk blijven we je hier zien :D

Zombiespeed

Beagle, bedankt.

Jammer dat je gaat stoppen, maar soms zal het toch moeten.

2 Mod's die al stoppen op 1 dag, best vreemd.

Maar zo is het eenmaal.

Hopelijk blijf je nog lang op het forum :bier:

Fiegel5

Ook jij hebt een prima inzet getoond afgelopen tijd, goed bezig geweest. Mijn respect. :)

NandroDavids

Zat er wel aan te komen de laatste tijd, maar dat maakt 't niet minder jammer dat er weer een crewlid afscheid neemt. Dank voor je inzet Beagle!