Jesperkaj Report post Posted March 2, 2011 Bedankt voor je inzet, Beagle. Share this post Link to post Share on other sites
NickOwnage Report post Posted March 2, 2011 Veel stoppen de laatste tijd Ach, dat valt best mee: 2 van de 22 stoppen er nu mee. Bovendien zijn er de laatste maanden alleen maar meer Moderators gekomen, terwijl het forum toch niet echt drukker is geworden. Ook wat dat betreft vind ik 't dus best meevallen... Ik bedoel: Hele tijd niks. Soms 1 ofzo. Nou al 2 in 1 dag? Share this post Link to post Share on other sites
.Levi. Report post Posted March 2, 2011 Veel stoppen de laatste tijd Ach, dat valt best mee: 2 van de 22 stoppen er nu mee. Bovendien zijn er de laatste maanden alleen maar meer Moderators gekomen, terwijl het forum toch niet echt drukker is geworden. Ook wat dat betreft vind ik 't dus best meevallen... Ik bedoel: Hele tijd niks. Soms 1 ofzo. Nou al 2 in 1 dag? Het is niet zo dat beide heren dezelfde dag besloten hebben om te gaan stoppen. Dat het binnen 1 dag wordt behandeld is een ander verhaal. Share this post Link to post Share on other sites
GuitarGuy666 Report post Posted March 2, 2011 Ik had nooit veel met hem, maar hij leek me wel goed. Share this post Link to post Share on other sites
Mythbuster Report post Posted March 2, 2011 Jammer man! Is toch ook weer vermindering van activiteit in dat fora... Bedankt voor al je inzet! Share this post Link to post Share on other sites
DevildemonNL Report post Posted March 3, 2011 beagle bedankt voor je mods ik heb ze gezien en ze zijn top jammer dat je er mee stop succes met wat je verder gaat doen Share this post Link to post Share on other sites
Cheers. Report post Posted March 6, 2011 jammer het was eergister met hem leuk in de chat Share this post Link to post Share on other sites