Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hier een filmpje waar Sweet en Big Smoke er anders uit zien andere kleren enzo. http://www.gtaforum.nl/index.php?act=modul...=si&img=154 Is er een Mod die ervoor zorgt dat Sweet en Big Smoke die kleren aan hebben die wil ik echt graag. Zeg het please. Ik ben er al een half jaar naar opzoek. :-( Ik zou degene die de link naar de Mod geeft of de Mod geeft heel dankbaar zijn. _O_

>>> Door Bling: Kijk, dit soort topics wilde ik nou voorkomen. Daarom had ik dus dit topic aangemaakt. Bij deze samengevoegd. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Big boss, heb jij je eigen topic wel eens bekeken, ik zie geen screenshot over truck wel de screen van de site zelf net als afgeript bedoeld voor die site

DenkaanHenk, ik denk dat die kleren van Sweet en Big Smoke helaas niet te downloaden, misschien aanvragen aan de graphicus van dit forum om zoiets te maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

DenkaanHenk, ik denk dat die kleren van Sweet en Big Smoke helaas niet te downloaden, misschien aanvragen aan de graphicus van dit forum om zoiets te maken ;)

En wie is dat ? :? En waar kan ik dat vragen. Ik doe er nu echt alles aan om die Mod te krijgen. :@

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik was wat aan het rondkijken voor mods, toen ik deze tegenkwam. Het gaat mij niet om de Cola truck, maar om die mod op de achtergrond, dat is ongetwijfeld het Verdant Meadows Aircraft Graveyard.

Weet iemand waar je die kan downloaden? Als hij überhaupt te downloaden is?

Coke.JPG

En waar staat het? Ik zie enkel een plaatje...

Link to comment
Delen op andere websites

DenkaanHenk, ik denk dat die kleren van Sweet en Big Smoke helaas niet te downloaden, misschien aanvragen aan de graphicus van dit forum om zoiets te maken ;)

En wie is dat ? :? En waar kan ik dat vragen. Ik doe er nu echt alles aan om die Mod te krijgen. :@

DenkaanHenk, ik geloof dat ik die mod wel eens heb zien langskomen. Weeet het niet zeker. Ik zal er nog eens naar zoeken. :)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...