Jump to content

Ik zoek een mod!


Bling

Recommended Posts

  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_XP

    63

  • Beagle

    62

  • -Matthijs-

    58

  • Ghost_Rider

    56

Top Posters In This Topic

Posted Images

een keer kreeg ik jouw plaatje te zien, maar toen ik vernieuwen klikte, toen was ie weer weg :duh:

maar ik heb er de plaatje via het forum geuploaded dus nu kan iedereen hem zien ;)

maar welk gebouw het is weet ik niet

en ik gebruik internet explorer(microsoft)

Bewerkt: door feki122
Link to comment
Delen op andere websites

Oké, ik trap af:

>> Zie hier <<. Voor de duidelijkheid: dus niet die Cola truck!

ik weet niet of het m is maar ik heb iets: 'klik'

of deze klik again

of nog iets (om screens te zien druk op "bild anzeigen"onderaan): klik alweer

heb er nog een gevonden: nog een klik

nog een link:

druk hier"

en nog weer een (ik stop er nu mee): druk hier

Is er geen passengiers mod, zo dat je je meer mensen in je auto kan vervoeren.

Volgens mij was het maximaal 4, maar waarom dan geen 6 of 8, als het moet vindt ik het best dat je doorelkaar heen zitten, als ze maar zitten.

Alexw

Sorry, maar ik zag dit niet staan dus heb ik topics geplaats buiten deze topic, hier zijn de links:

KITT Features?

More Passenger Mod

Aan een Moderator: Je mag me topic wel verplaatsen hier naartoe, maar dan wel deze reply verwijderen, thx.

>>> Door Bling: Your wish is my command. <<<

Heb niks kunnen vinden :(

Bewerkt: door blokcement
Link to comment
Delen op andere websites

Is er geen passengiers mod, zo dat je je meer mensen in je auto kan vervoeren.

Volgens mij was het maximaal 4, maar waarom dan geen 6 of 8, als het moet vindt ik het best dat je doorelkaar heen zitten, als ze maar zitten.

Alexw

Sorry, maar ik zag dit niet staan dus heb ik topics geplaats buiten deze topic, hier zijn de links:

KITT Features?

More Passenger Mod

Aan een Moderator: Je mag me topic wel verplaatsen hier naartoe, maar dan wel deze reply verwijderen, thx.

>>> Door Bling: Your wish is my command. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten is er geen mod. Maar ik denkd at je dat wilt weten om zoveel mogelijk homies mee te nemen, is het niet? Want dan kun je ook de coach gebruiken. Deze heeft oneindig plek, dus kun je zoveel mogelijk mensen meenemen als je wilt. Veel pleizer :)

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal,

Is er ook een Garage mod, Ik ben namelijk een hele grote garage nodig, om al mijn leuke wagens in op te slaan..Of weet iemand hoeveel normale plaatsen er zijn in Grand Theft Auto - San Andreas voor auto's?

Ik dacht aan 31 ofzo, maar kan dat? Of weet iemand het exacte aantal autos dat je kwijt kan in garages?

Thnx

Vaux

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een mod waarmee CJ veranderd in Tommy Vercetti uit GTA Vice City. Het liefste ook de kleding van Tommy Vercetti.

Edit Bedankt Preddy en Flying Dutchman _O_

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

hallo ken iemand mij helpen ik zoek een progammatje om cj blank te maken heb iemand zoiets of weet iemand dat te vinden hoop dat iemand me ken helpen :bier:

White CJ mod

Probably the first skin available for San Andreas, this turns CJ white for all clothes and in all cutscenes.
Ik zoek een mod waarmee CJ veranderd in Tommy Vercetti uit GTA Vice City. Het liefste ook de kleding van Tommy Vercetti.

Tommy Vercetti skin en nu weet ik niet of de kleren er wel op kunnen, maar die kan je in ieder geval hier vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

@Larsjezuthpen: >hier< vind je een skin die CJ wit maakt. Installeren gaat heel simpel, met de IMG tool. >Hier< vind je een handleiding hoe de IMG tool werkt. Volg alleen stap 1t/m7 en je witte CJ is geïnstalleerd.

@Bassiej™:

>Hier< vind je een skin van Tommi Vercetty in de 'street' outfit.

>Hier< vind je ook nog een 'Mr. Vercetty' outfit voor CJ.

@Kastanje: Een Hulk skin heb ik helaas niet voor je kunnen vinden. Misschien dat google je kan helpen.

Preddy was me wel voor, ik hoop dat jullie aan allebei onze posts iets hebben. :)

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...