Jump to content
Joriz

GTA5: de geruchten en halve waarheden


GTAGames.nl afbeelding
Eindelijk is het bekend. De volgende GTA zal Grand Theft Auto V: De geruchten en halve waarheden heten. Of toch niet? Veel websites beginnen de laatste dagen steeds meer geruchten te rapporteren. In dit nieuwsbericht zijn de laatste drie grote geruchten opgesomd.

Gerucht 1:
Rockstar Games heeft twee maanden terug vijf nieuwe domeinnamen geregistreerd. Deze zouden kunnen dienen voor teasersites van fictieve bedrijven in de volgende GTA. Kort nadat de media hier over ging rapporteren werd de naam Rockstar Games uit de eigenaarsregistratie verwijderd. De domeinnamen zijn op dit momenteel verder nog ongebruikt. Take Two (het moederbedrijf van Rockstar) bezit trouwens meer dan 700 domeinnamen, het is dus lastig te concluderen of deze domeinnamen überhaupt voor de volgende GTA zijn of niet toevallig voor het spel Agent of L.A. Noire. Het gaat om de volgende domeinnamen:
  • CashForDeadDreams.com
  • SixFigureTemps.com
  • StopPayingYourMortgage.net
  • HammersteinFaust.com
  • LifeInvader.com


Gerucht 2:
Jim Reily, News Director van IGN heeft de volgende tweet online gezet: Heard some interesting things about the next Grand Theft Auto last night. Deze tweet zegt niet zo heel veel, aangezien je niet weet wat hij heeft gehoord. Zelf heb ik namelijk ook dingen van R* over GTA5 gehoord, toch zegt dat helemaal niets. Misschien heeft Rockstar wel tegen mij gezegd dat ze niets mogen zeggen en zo kan het dus ook met Jim Reily zijn. :puh:

Gerucht 3:
The Agency die eerder is gebruikt om een deel van de insprekers van Grand Theft Auto IV bij elkaar te krijgen heeft nu een oproep online staan voor acteurs die diverse aparte rollen dienen te spelen voor een project onder de naam RUSH. Toen Grand Theft Auto IV nog niet bekend was had dit de projectnaam FROZEN. In de cast voor RUSH zitten opvallende dingen. Zo gaat het om politie en criminelen en speelt het zich af ergens in Los Angeles, ideaal voor een volgende GTA in Los Santos dus? Helaas valt verder niet veel te controleren aangezien de daadwerkelijke plaatser van de advertentie natuurlijk niet makkelijk te achterhalen is (R* is voorzichtig). Update: Of zijn de mensen bij Rockstar Games toch niet zo voorzichtig? Iemand heeft namelijk op haar online CV staan dat ze acteert voor RUSH van Take Two Games als "Inner city female street".

Mitch Hayes: 38 – Annoying, wise cracking, highly successful FBI agent. In great shape. Does triathlons, drinks low cal beer, but still has a sense of humor.
Miguel Gonzalez: 25 Young Mexican American FBI agent, caught between a few mob bosses. Very clean cut
Clyde: 23 – Moronic, almost inbred and creepy white trash hillbilly. Very naïve but in a creepy ‘it’s only incest sort of way’
Brother Adam: Welsh monk / cult leader / yoga teacher – 50, very lithe, very into exploring your personal tension through gripping massage. Needs Welsh accent.
Mrs Avery: Neurotic soccer mom, home maker, 48, anxious and addled on pain killers. Very angry at neighbor MRS Bell.
Mrs Bell: Swinger, and mellow Californian divorcee. 45. Ugly but comfortable with self.
Eddie: 47 – Weed evangelist, guy who started smoking at 30, and is now a leading proponent of marijuana’s fantastic properties. White, awkward.
Ira Bernstein: 56 – publicist for an actress known as America’s newest sweetheart who just so happens to love animals, orphans, drugs and sex. He’s always trying to hide her latest indiscretion.
Kevin De Silva: 18 – Albert’s fat, FPS playing gamer son. Smokes a lot of weed, has anxiety issues and a card for a bad back, very soft, very opinionated. Into making racist comments while playing online.
Harut Vartanyan: 42-52 years old – Armenian car dealer, moneylender, would be Fagin and would be bully. Heavily connected to the underworld, but irritates people so much no one likes him.
Nervous Jerry: 48 – paranoiac living in the sticks, near Simon, completely paranoid, and terrified of Simon.
Calvin North: 55 – clapped out FBI agent who now mostly works offering advice on TV shows – whose only claim to fame turns out to be entirely false – but a decent guy in other ways. Badly dressed. Divorced. Putting on weight.
Jerry Cole: 53 – disabled IT expert and criminal information vendor.
Rich Roberts: English hardman actor, 35, who acts tough but who wants to do serious work - the only problem is he can't quite read the words.
Alex: white 52 yr old loosie goosie hippy rich guy who has lost his money and is getting desperate but trying not to.
Scarlet: 45-52 years old – unshaven female spiritualist and hippy with a love of exploring the wilderness. Very into journeys.
Chad: 29 – pretty boy misogynist Beverly Hills party boy. Made money, but not as cool as he thinks he is.
Tae Wong: 39 – somewhat incompetent Chinese mobster, loves doing ecstasy, going to raves.
Taes Translator: 45 - VERY STRAIGHT LACED Chinese translator, terrified of his boss’s dad. Male, awkward. Needs to speak Chinese.

Kortom het wordt de komende maanden een tijd met veel geruchten waar mensen weer hun eigen conclusies uit kunnen trekken. Eén ding dat ik ieder geval verwacht is dat Rockstar Games voorlopig nog hard L.A. Noire blijft promoten en nadat het spel uit is pas over gaat op het promoten van een nieuw spel. Is het volgende spel dus Agent of heet de volgende GTA misschien Agent? We zullen het waarschijnlijk pas na 17 mei 2011 weten als L.A. Noire uit is.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ja ja, het wordt eens tijd dat ze zelf iets bekend maken.. De halve wereld heeft de geruchte nu gehoord, dus als het waar moch zijn dan heeft R* geen uitweg meer :puh:

Ik zelf denk dat we iets kunnen verwachten op de E3 van 2011 0_0

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA5 zit er zeker aan te komen.Maar ik betwijfel het of het voor dit jaar nog is.

Lijkt me ook zeer waarschijnlijk, Rockstar kennende zal er wel een datum worden geprikt en die zal wel weer worden uitgesteld.

Ben benieuwd, maar weet niet of ze ook zoveel op de E3 laten zien, nu heb ik de E3 wel vaak gekeken maar ik heb nog nooit echt iets gezien over gta (correct me if I'm wrong).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Lekker overzichtelijk zo, eens alles goed kort samengeperst. Het is inderdaad maar even afwachten, ik vond dat Jacky-2007 laatst wel een iets moois zei. Iets in de richting van: 2011: L.A Noire, 2012: Agent, 2013: GTA

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Helaas valt verder niet veel te controleren aangezien de daadwerkelijke plaatser van de advertentie natuurlijk niet makkelijk te achterhalen is (R* is voorzichtig).

Het is in ieder geval zeker dat Take 2 erachter zit, wat al redelijk in de richting van Rockstar wijst. Kijk maar op deze pagina waarop je ziet dat RUSH gelinkt wordt aan Take 2 Interactive.

Bewerkt: door Velaro

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja ja, het wordt eens tijd dat ze zelf iets bekend maken.. De halve wereld heeft de geruchte nu gehoord, dus als het waar moch zijn dan heeft R* geen uitweg meer :puh:

Ik zelf denk dat we iets kunnen verwachten op de E3 van 2011 0_0

Hebben ze geen uitweg? Als zij niks vertellen dan boeit het ons meer dan hun. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja, het is wachten op de officiële aankondiging van Rockstar Games zelf. Dat kan nog een hele tijd duren maar het kan ook zo zijn dat ze het op de aankomende E3 gaan aankondigen.

Over de geruchten, niets is honderd procent zeker dat het daadwerkelijk over een nieuwe GTA gaat, het kan net zo goed voor Agent bestemd zijn. Maar gezien de andere geruchten is de kans wel heel groot. Laten we hopen dat we de komende weken nog meer aanwijzingen kunnen ontdekken, en dat er ook wat feiten zullen ontstaan. Afwachten maar! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

omg, ik ben ook benieuwd!:D

(wel een beetje pwned, heb pas een paar maanden GTA IV, en dan nu weer op de V geruchten storten XD)

Dat jij GTA IV maar sinds kort hebt is niet Rockstar's probleem he. Het spel is al 3 (?) jaar geleden uitgekomen :7

Om ontopic te blijven; ik hoop dat ze snel met nieuws komen over een volgende GTA. Niet alleen omdat IV-TBoGT-TLaD beginnen te vervelen, maar ook om te zien of ze de graphics en realisme nog kunnen verbeteren. Daar ben ik zeer benieuwd naar :bier:

Bewerkt: door TekaLoca

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het nut heeft om de graphics nog beter te maken ,dus zwaardere systeemeisen, want er zijn nu al veel mensen die GTA IV niet op hun pc kunnen spelen en die geen consoles hebben

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...