Jump to content

Wie wil je dat kampioen wordt in Eredivisie en wie zakt?


Mooner_37

  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wil je kampioen als ploeg

    • Ajax
      7
    • PSV
      5
    • Twente
      15
  2. 2. Wie wil je dat degradeert?

    • Willem II
      17
    • VVV
      6
    • Excelsior
      4


Recommended Posts

Gisteren heeft gelukkig Feyenoord gewonnen van PSV. Nou mag Twente niet meer verliezen, ook niet tegen Ajax. En dan is Twente kampioen!

FC-Twente.png

Nja, was wel mooie wedstrijd van Feyenoord gister :) Rode kaart is zwaar terecht, ik snap die reacties echt niet over dat de rode kaart onterecht was.. o.0

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heeft gelukkig Feyenoord gewonnen van PSV. Nou mag Twente niet meer verliezen, ook niet tegen Ajax. En dan is Twente kampioen!

FC-Twente.png

Nja, was wel mooie wedstrijd van Feyenoord gister :) Rode kaart is zwaar terecht, ik snap die reacties echt niet over dat de rode kaart onterecht was.. o.0

Ik vond 'm onterecht, in mijn ogen ging hij duidelijk voor de bal en raakte daarna pas de speler. Geel kon ik wel mee leven, maar rood vond ik wel iets te. Of het geheel onterecht is zeg ik niet, maargoed. Wel mooi van feyenoord dat ze hebben gewonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren heeft gelukkig Feyenoord gewonnen van PSV. Nou mag Twente niet meer verliezen, ook niet tegen Ajax. En dan is Twente kampioen!

FC-Twente.png

Nja, was wel mooie wedstrijd van Feyenoord gister smile3.gif Rode kaart is zwaar terecht, ik snap die reacties echt niet over dat de rode kaart onterecht was.. o.0

Ik vond 'm onterecht, in mijn ogen ging hij duidelijk voor de bal en raakte daarna pas de speler. Geel kon ik wel mee leven, maar rood vond ik wel iets te. Of het geheel onterecht is zeg ik niet, maargoed. Wel mooi van feyenoord dat ze hebben gewonnen.

Als die rode kaart niet was gevallen dan was het een heel andere wedstrijd geweest. Het was gewoon een duel om de bal. Die van feyenoord glijdt in en Engelaar glijde iets door. Was zeker geen rood :S

Link to comment
Delen op andere websites

Duel om de bal?! Hij tikt de bal inderdaad weg, maar zet daarna zijn voet vol op de enkel van Castaignos. Hij houdt niet in, zet gewoon door. Hierdoor komt de speler in gevaar waardoor het direct rood is. Enkel had zomaar kapot kunnen gaan. Bekijk de herhaling nog een paar keer :7 Overigens komt ie ook nog met 2 benen in waardoor het sowieso rood is.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Een deel van de poll heeft al geen functie meer. Willem II is sinds dit weekend officieel gedegradeerd na met 4-0 te hebben verloren van Fc Twente.

Strijd bovenin gaat nu nog tussen de huidige kampioen en Ajax. Ajax won met enig fortuin van Heerenveen. Ze mochten blij zijn dat Heerenveen de kansen verprutste.

PSV won ook, maar haakt definitief af om de landstitel. Beslissing is over 2 weken in de betonnen spaceship. Ik hoop zelf dat Twente de titel prolongeert, al is het alleen maar om de mond van die arrogante zogenaamde supporters te snoeren. Misplaatste arrogantie.

Vierde plaats is ook nog spannend, al staat AZ het beste er voor. Roda ging onderuit, ADO ging onderuit en de trots van het noorden won. Hopelijk dat AZ op hun smoel gaat op de laatste dag. Mag die verbeek niet zo. Hup Groningen.

Vitesse stelt trouwens ook wel teleur. Overgenomen, grote mond van heb ik jou daar en wilde plannen dat ze even binnen 3 jaar kampioen worden, blik aan nieuwe spelers en waar staan ze: 14e en in punten gelijk met De Graafschap. Een afgang kun je dat noemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...