Jump to content
Joriz

GTA Vice City 2011


Tekenaar en Grand Theft Auto fan Patrick Brown heeft zich weer uitgesloofd. Hij heeft namelijk een hele mooie tekening gemaakt van GTA Vice City hoofdrolspeler Tommy Vercetti in het heden. Behalve Tommy Vercetti zijn rechts op de tekening ook nog advocaat Ken Rosenberg en wapenhandelaar Phil Cassidy te vinden. Zullen deze criminelen zoals Patrick Brown dus ook afvraagt nog ooit terug komen in een volgende GTA of zijn ze te oud?

gallery_1_5_5897.jpg

Bron: Patrick Brown DeviantArt via Kotaku

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind 't een heel mooie tekening ^^. Als er niet zo'n 'lijnen' in de tekening stonden, en dat onderste van Weazel News wegwas, zou ik het misschien zelfs als bureaubladachtergrond nemen :puh:.

Ik blijf ook hopen dat de volgende GTA in VC is =]. Zou het overigens ook niet erg vinden als het weer met Tommy is, 'k vond het wel een tof character om mee te spelen, hopelijk heeft ie dan wel leren zwemmen in de tussentijd :puh:.

EDIT: Uiteindelijk toch als bureaublad achtergrond toegevoegd, ik denk dat ik 'm wel een beetje ga aanpassen zodat die zwarte balk niet meer zichtbaar is :puh:, want die zwarte balk staat nu half achter mijn taakbalk, en da's niet mooi.

Bewerkt: door vice

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vice city heb ik veel goeie herinneringen aan. geweldig spel is dat.

( Zit te denken aan een vitrine kast met gadgets van ( alle gta`s die ooit zijn verschenen.) Alleen weet niet of ik die kast goed gevuld krijg. weet iemand een site ofzo met aparte dingen van gta ?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik de enige die dacht dat dit bericht een aankondiging van de nieuwe gta die in vice city zou zijn was. :puh:

Nee, ik dacht het ook een fractie van een seconde. Toen ik die titel zag en dat plaatje dacht ik het ook.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ben ik de enige die ziet dat Niko er ook in staat?

Euh, nee hoor --->

en is dat niet niko bellic op het balkon

ik denk ook dat het niko bellic is :).?

Hij heeft ook volgens de GTA traditie er een Easteregg in gestopt :puh: Niko Bellic op 't balkon.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...