Jump to content
Joriz

Rockstar Games wordt verkocht!


GTAGames.nl afbeelding
Nadat Take Two, het moederbedrijf van Rockstar Games, eerder nog de verkoop kon afhouden aan EA Games lijkt het nu toch eindelijk waar te zijn. Rockstar Games wordt namelijk verkocht! Reden hiervan is aanhoudende financiële problemen die volgens financieel directeur Fernando Alva worden veroorzaakt door tegenvallende verkoopcijfers van Grand Theft Auto IV door illegaal downloaden. Het grootste deel van de aandelen zijn reeds overgenomen door Activision. Activision heeft grote plannen met de Grand Theft Auto serie door de volgende games op een zelfde winstgevend tempo uit te geven als Guitar Hero en Call of Duty.
De rest van de aandelen zal voor een prijs van 20 dollar per aandeel (14 euro) worden verkocht. Geïnteresseerde in de aandelen kunnen zich melden bij de Firefly Accountancy Group.
Of de verkoop voor veel verdere beleidswijzigingen zal zorgen en of de uitgave van nieuwe in ontwikkeling zijnde computerspellen als Agent, GTA5 en Max Payne 3 in gevaar komt is op dit moment nog niet bekend.

Update:
Voor degene die het nog niet gezien hebben. Dit nieuwsbericht is geplaatst op 1 april!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik trapte er in, totdat ik de 2e reactie zag... Ik vind deze grap een stuk beter dan de vorige, die aankondiging van GTA Amsterdam was vrij doorzichtig. Jammer dat sommige mensen de boel gelijk weer gaan lopen afzeiken...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wist niet eens dat het vandaag 1 april was.. Toen ik het las zat m'n hart ergens in m'n kleine teen. :7

Stel je voor dat het echt waar zou zijn.. Bah! :kots:

Ik vind deze grap geloofwaardiger dan die van vorig jaar. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik betwijfel het, maar aan de andere kant.. Het staat op gtagaming.com (zie post van Joriz), en het staat ook op gamer.nl.. En daarbij, een 1 april grap is de crew van op de hoogte van tevoren zoals vorig jaar, en hier wist ik nog niets van, hoor.. :$

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik moet toch toegeven dat het geen sterke grap zou zijn, áls het een grap was geweest. Binnen de crew wordt altijd druk gespeculeerd over de 1 april grappen, maar omdat we merkten dat na vorig jaar de rek er wel een beetje uit was, hebben we besloten dit jaar maar stilletjes voorbij te laten gaan. De reden dat dit bericht juist op 1 april de wereld in wordt gestuurd, is omdat de financiële kopstukken rondom R*, het bedrijf tot het einde van de maand de kans hebben gegeven om de zaken op een rijtje te zetten. 31 maart dus, en derhalve brengt men vandaag het slechte nieuws naar buiten. Inderdaad zeer toevallig dat dat uitgerekend op 1 april is, maar het had net zo goed volgende maand kunnen gebeuren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je had er alleen niet in moeten dat ze op het zelfde tempo als GH en Cod willen gaan produceren.. :puh:

en door illegaal downloaden klonk ook een beetje nep, ze hebben toch geen cijfers over hoeveel ze zouden mislopen..

wtf justin bieber?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu ik het nog een keer doorlees spreek je jezelf tegen Joriz. Je zegt dat de GTA serie nu in een zelfde tempo uit zal komen als Guitar Hero en Call of Duty en op het zelfde moment zeg je dat het niet bekend is wat er nu met aankomende projecten gaat gebeuren waaronder GTA 5.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu ik het nog een keer doorlees spreek je jezelf tegen Joriz. Je zegt dat de GTA serie nu in een zelfde tempo uit zal komen als Guitar Hero en Call of Duty en op het zelfde moment zeg je dat het niet bekend is wat er nu met aankomende projecten gaat gebeuren waaronder GTA 5.

Als z iets van plan zijn betekent niet dat ze al meteen een project hebben maajaa 1 april, giechel :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vorig jaar op 1 april zeiden ze dat er een Grand Theft Auto Amsterdam zou komen. En nu dit, whahahahaha. Leuke 1 april grap. Ik schrok er een klein beetje van maar had het al snel door dat het een grap is. :D Whaha.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...