Jump to content
Joriz

L.A. Noire's derde trailer donderdag online!


gallery_1_5_18918.jpg

De derde trailer van L.A. Noire komt donderdagavond online. De nieuwe trailer zal natuurlijk weer te zien zijn op GTAGames.nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Voor de mensen die het spel nu al willen, de kans is groot dat het spel nog een aantal vervelende fouten bevat. En ik kijk ook niet raar op als ze hem één keer uitstellen. Vind ik wel wat voor Rockstar Games. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geduldig wachten. Je kan wel rondschreeuwen dat je hem nu al wil, maar daar zal men zich niks van aantrekken. En inderdaad, zoals K-P al zei, is het bijna gebruikelijk dat een release wordt uitgesteld, dus kijk daar niet raar van op. Geniet ondertussen nog even van de diverse trailers en gameplay die al wel beschikbaar zijn ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor de mensen die het spel nu al willen, de kans is groot dat het spel nog een aantal vervelende fouten bevat. En ik kijk ook niet raar op als ze hem één keer uitstellen. Vind ik wel wat voor Rockstar Games. emo.gif

Tja, RDR heeft best veel fouten ja dus nu willen ze voorkomen dat er fouten in L.A Noire zitten. Maar ik heb nog meer spellen waar ik lol mee heb dus voor mij het voordeel dat de tijd snel zal gaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Red Dead Redemption is ontwikkeld/'gemaakt' door Rockstar. En L.A. Noire is ontwikkeld/(gemaakt :7) door Team Bondi en wordt enkel door Rockstar Games uitgegeven. Wel heeft de game magic Rockstar touches gekregen :)

Dus het valt bijna niet te vergelijken. Behalve het RAGE engine die dan nog meer uitgebreid/up-to-date zal zijn :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...