Jump to content

Beste voetballer aller tijden


MadMike

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MadMike

    8

  • Tim14

    5

  • AmsterdamBoy

    5

  • Gino

    3

Ik vindt Maradonna de beste, geweldige voetballer was dat, die kon echt goed voetballen :) Jammer dat hij nu niet meer voetbalt :(

Bewerkt: door andyman
Link to comment
Delen op andere websites

Pele..Kan geen twijfel over bestaan. Hij was een soort goochelaar.. gewoon scoren met een omhaal van af de middelijn..en meer als 1200 doelpunten in heel je carriere

Ik persoonlijk vind, dat Maradonna arrogant en lui is.. Bovendien kon hij niet van de drugs afblijven en Pele wel..

Maradonna is een stuk moderner dan Pele, daarom kennen de mensen hem beter, maar echte kenners zoals Peter Wekking en Johan Derksen zullen ook geen Maradonna zeggen.

1 magistraal doelpunt maakt je nog geen wereldvoetballer.

1000 magistralen doelpunten wel.

Link to comment
Delen op andere websites

De allerbeste vind ik pele.

Ik heb hem al een paar keer gezien en die is een stuk beter dan ronaldinho.

Wat die allemaal met een bal kan het is net alsof zijn bal aan zijn voet plakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Pele is natuurlijk de beste, hij is 3 keer wereldkampioen geworden! Maradona vind ik ook goed en als die van de drugs was afgebleven was die denk ik wel beter dan Pele geworden. Op dit moment vind ik Adriano 1 van de beste spelers, want hij scoort echt vanaf elke positie!

Link to comment
Delen op andere websites

* Nee het word geen BeckenBauer Tim :lol: *

Persoonlijk ik net als de andere Pele, heb nog een band van Portugal tegen Brazillie, hij en Euseubio wat een actie maakte die 2.

Ook Maradonna en Vbasten zijn groots, alleen " Pluisje" heeft voor mij afgedaan na dat "hand-doelpunt" incident

Link to comment
Delen op andere websites

* Nee het word geen BeckenBauer Tim :lol: *

Mooi :lol:

Ik was al bang dat je een Duitser ging kiezen die in 1974 Nederland van het wereldkampioenschap afhield.

Eusebio vind ik wel een goede keuze.. beetje een vergeten voetballer omdat hij bij Portugal speelde zonder succes..

Puskas en Di Stefano ook..

Link to comment
Delen op andere websites

Pele is ook idd een goeie voetballer en een bal goochelaar

maar ik blijf bij Ronaldihno

maar dat is iedereen zn mening

ik denk dat na Ronaldihno dat ik dan Pele de beste vind

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...