Jump to content
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

L.A. Noire Gameplay Video Series 3: Rising through the ranks

Zojuist hebben we de nieuwste gameplayvideo van Rockstar Games ontvangen van het detective spel L.A. Noire. De video gaat over hoe het detective zijn in zijn werk gaat en hoe je gebruik maakt van partners binnen de politie. Behalve dat is te zien hoe goed het spel eruit zien, waarbij bijna niet meer is te zien dat je niet naar echte mensen en gezichten kijkt, maar naar door de spelcomputer gegenereerde beelden. Veel kijkplezier! ;)

L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

GTAGames.nl

Recommended Posts

TekaLoca

Alles is nu een beetje duidelijker geworden voor mij. Weer een nette trailer :bier:

BoerTijger

Alles is nu een beetje duidelijker geworden voor mij. Weer een nette trailer biertje.gif

Het is een gameplay :puh:.

Verder.. De graphis.. cool2.gif

R-fl3x

Wow, had toch wel een ander gedacht van L.A. Noire. Ziet er best vet uit, misschien preorderen. :bier:

-TonyStark-

Ik baal er echt van dat ik geen PS3 heb.

Mythbuster

You begin as patrolman Coll Phills(of zoiets) who's recently returned from the cold war looking for a fresh start...

Jongens, waar heb ik dat nou toch eerder gehoord? Oja! GTA IV! Ideeën hergebruiken, much?... Enniewee. Ik vind het er wel leuk uitzien... Sommige scenes zien er wel ineens heel slecht uit, andere juist weer erg goed... Graphics kunnen echter in mijn ogen niet tippen aan die van GTA IV :N

TekaLoca

Alles is nu een beetje duidelijker geworden voor mij. Weer een nette trailer biertje.gif

Het is een gameplay :puh:.

Verder.. De graphis.. cool2.gif

't Is toch een Gameplay Trailer? :7

whoeveriam0iam14222

leuk gespeeld hoor, net een spel. bijna

Jacky-2007

vette, vette, vette, vette, vette video weer. Damn. Nu hopen dat www.sponserLANoirevoorJacky-2007.com nog wat meer donateurs trekt deze maand. :{

GTAnerd 007

You begin as patrolman Coll Phills(of zoiets) who's recently returned from the cold war looking for a fresh start...

Jongens, waar heb ik dat nou toch eerder gehoord? Oja! GTA IV! Ideeën hergebruiken, much?... Enniewee. Ik vind het er wel leuk uitzien... Sommige scenes zien er wel ineens heel slecht uit, andere juist weer erg goed... Graphics kunnen echter in mijn ogen niet tippen aan die van GTA IV :N

het spel speelt zich af in 1947. 1947 was ongeveer het begin van de koude oorlog. ze zeiden world war oftewel de tweede wereld oorlog en de koude oorlog was geen echte oorlog maar meer een wapenwedloop. GTA IV speelt zich af in 2008 en de koude oorlog was in 1989/1990 afgelopen, ze hergebruiken dus geen dingen.

benhelsloot

Jongens, waar heb ik dat nou toch eerder gehoord? Oja! GTA IV! Ideeën hergebruiken, much?... Enniewee. Ik vind het er wel leuk uitzien... Sommige scenes zien er wel ineens heel slecht uit, andere juist weer erg goed... Graphics kunnen echter in mijn ogen niet tippen aan die van GTA IV nope.gif

dat heb je gewoon als zoon spel in die tijd afspeelt kijk maar naar mafia 2 daar wild vito ook een nieuwe schone start

Bassieboy35

Wil hem zo graag maar kan niet wachten!

en de beelden zijn ook nieuw :)

Cheers.

Mooie trailer. ik ga hem tuurlijk halen op 20 mei :dans: