Jump to content
Joriz

L.A. Noire Gameplay Video Series 3: Rising through the ranks


Zojuist hebben we de nieuwste gameplayvideo van Rockstar Games ontvangen van het detective spel L.A. Noire. De video gaat over hoe het detective zijn in zijn werk gaat en hoe je gebruik maakt van partners binnen de politie. Behalve dat is te zien hoe goed het spel eruit zien, waarbij bijna niet meer is te zien dat je niet naar echte mensen en gezichten kijkt, maar naar door de spelcomputer gegenereerde beelden. Veel kijkplezier! ;)



L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

You begin as patrolman Coll Phills(of zoiets) who's recently returned from the cold war looking for a fresh start...

Jongens, waar heb ik dat nou toch eerder gehoord? Oja! GTA IV! Ideeën hergebruiken, much?... Enniewee. Ik vind het er wel leuk uitzien... Sommige scenes zien er wel ineens heel slecht uit, andere juist weer erg goed... Graphics kunnen echter in mijn ogen niet tippen aan die van GTA IV :N

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

You begin as patrolman Coll Phills(of zoiets) who's recently returned from the cold war looking for a fresh start...

Jongens, waar heb ik dat nou toch eerder gehoord? Oja! GTA IV! Ideeën hergebruiken, much?... Enniewee. Ik vind het er wel leuk uitzien... Sommige scenes zien er wel ineens heel slecht uit, andere juist weer erg goed... Graphics kunnen echter in mijn ogen niet tippen aan die van GTA IV :N

het spel speelt zich af in 1947. 1947 was ongeveer het begin van de koude oorlog. ze zeiden world war oftewel de tweede wereld oorlog en de koude oorlog was geen echte oorlog maar meer een wapenwedloop. GTA IV speelt zich af in 2008 en de koude oorlog was in 1989/1990 afgelopen, ze hergebruiken dus geen dingen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

You begin as patrolman Coll Phills(of zoiets) who's recently returned from the cold war looking for a fresh start...

Jongens, waar heb ik dat nou toch eerder gehoord? Oja! GTA IV! Ideeën hergebruiken, much?... Enniewee. Ik vind het er wel leuk uitzien... Sommige scenes zien er wel ineens heel slecht uit, andere juist weer erg goed... Graphics kunnen echter in mijn ogen niet tippen aan die van GTA IV nope.gif

dat heb je gewoon als zoon spel in die tijd afspeelt kijk maar naar mafia 2 daar wild vito ook een nieuwe schone start

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...