Jump to content
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

L.A. Noire Gameplay Video Series 3: Rising through the ranks

Zojuist hebben we de nieuwste gameplayvideo van Rockstar Games ontvangen van het detective spel L.A. Noire. De video gaat over hoe het detective zijn in zijn werk gaat en hoe je gebruik maakt van partners binnen de politie. Behalve dat is te zien hoe goed het spel eruit zien, waarbij bijna niet meer is te zien dat je niet naar echte mensen en gezichten kijkt, maar naar door de spelcomputer gegenereerde beelden. Veel kijkplezier! ;)

L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

GTAGames.nl

Recommended Posts

Mythbuster

You begin as patrolman Coll Phills(of zoiets) who's recently returned from the cold war looking for a fresh start...

Jongens, waar heb ik dat nou toch eerder gehoord? Oja! GTA IV! Ideeën hergebruiken, much?... Enniewee. Ik vind het er wel leuk uitzien... Sommige scenes zien er wel ineens heel slecht uit, andere juist weer erg goed... Graphics kunnen echter in mijn ogen niet tippen aan die van GTA IV :N

het spel speelt zich af in 1947. 1947 was ongeveer het begin van de koude oorlog. ze zeiden world war oftewel de tweede wereld oorlog en de koude oorlog was geen echte oorlog maar meer een wapenwedloop. GTA IV speelt zich af in 2008 en de koude oorlog was in 1989/1990 afgelopen, ze hergebruiken dus geen dingen.

Ok world war, cold war... Het idee is nog steeds dat hij uit de oorlog komt en een verse start wil maar in plaats daarvan eigenlijk weer in de shit raakt met moorden (oplossen)... Exact hetzelfde gebeurd in GTA IV.

Kenny-Petrovic

Ziet er geweldig uit! Wil dit spel echt snel in mijn handen krijgen. :tu:

Puma

Klinkt als een leuk cadeautje voor mezelf als ik m'n centraal examens heb afgerond ^_^!

Scarface92

Klinkt als een leuk cadeautje voor mezelf als ik m'n centraal examens heb afgerond ^_^!

Daar dacht ik nou ook aan. :puh:

Ik verheug me echt enorm op deze game. Eens een keer wat anders dan de crimineel uithangen, laat maar komen!

gtaissuper

Geweldig om die trailers te zien. Ik moet, zal en ga dat spel krijgen. ^_^

Guardian1980

Echt weer een lekker filmpje, toch zo jammer dat we nog vier weken moeten wachten. En carrière maken binnen de politie, het is net alsof ik mezelf zie 8)

BoerTijger

vette, vette, vette, vette, vette video weer. Damn. Nu hopen dat www.sponserLANoirevoorJacky-2007.com nog wat meer donateurs trekt deze maand. nosmile.gif

65 euro gedoneert, percies zat.

DDT Dorus

Lijkt mij zowieso veel mooier als RDR

dat wordt weer sparen...

Incognation

Waarom... Heb ik geen PS3/XBOX? :(

Anyway, enorm vette trailer :D

TekaLoca

Kleine investering voor een PS3/X360 kan toch geen kwaad? Ben je tenminste zeker dat je alle next-generation spellen kan spelen :)

Overigens zijn we zeer dichtbij 20 mei :bier: !

Edited by TekaLoca

BoerTijger

Kleine investering voor een PS3/X360 kan toch geen kwaad? Ben je tenminste zeker dat je alle next-generation spellen kan spelen smile3.gif

Overigens zijn we zeer dichtbij 20 mei biertje.gif !

Maar niet bij de 65 euro. Veel Geld maar het is zeker 65 euro waard. Althans als ik het allemaal zie.

TekaLoca

Waarover heb jij het, man?

BoerTijger

Over het spel? en de prijs?

TekaLoca

Ik snap je zin niet helemaal..

BoerTijger

Ik bedoel. ik heb nu niet zoveel geld dus ik ben nog niet zo snel bij de 65 euro. Wel bij de 20mei. Het is vaag hoe het er staat maar eenmaal betere uitleg lukt me niet emo.gif