Jump to content
Joriz

NYC's hipster Neal Santos: Grand Theft Auto IV Summermix


Een coole zomers mix die recent is geüpload op SoundCloud is met dit lekkere weer zeker het luisteren waard. NYC's hipster Neal Santos neemt je terug naar de zomer van 2008 toen GTA4 net uit was. Een meer dan uur lange muziekmix van de afrobeat van Femi Kuti tot alternative rock van The Rapture, alles zit er in om deze dag weer heerlijk relaxt te maken! Veel luisterplezier in de zon! 8)

Bron: Neal Santos's Soundcloud via Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tis niet allemaal mijn soort muziek, maar op dit moment staat ie aan op de achtergrond en het klinkt wel goed. Nog 62 minuten te gaan, dan zal ik er nog eens iets over zeggen.

Edit: Lekker hoor :tu:

Bewerkt: door Guardian1980

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben het volkomen met Visser23 eens, de muziek uit GTA:IV valt mij persoonlijk erg tegen. Veel onbekende artiesten met nummers waar geen moer aan is. Vice City FM is dan wel één van de stations waar ik regelmatig naar luister, maar ook dat begint redelijk snel te vervelen. De muziek uit GTA:VC is naar mijn mening toch het leukst. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...