Jump to content
Joriz

L.A. Noire Fan Made Trailer


TacticProductionz heeft aan de hand van de beelden van eerdere officiële trailers van het Rockstar Games detectivespel L.A. Noire een nieuwe trailer gemonteerd. De trailer bevat muziek van de film Inception en geeft daardoor een donkerder gevoel aan de game. De trailer is zeker het bekijken waard, niet alleen omdat hij mooi is gemaakt, maar ook omdat er binnenkort op GTAGames.nl een L.A. Noire actie komt met vragen over het spel en de trailers waarbij exclusieve R* goodies zijn te winnen!

L.A. Noire maakt netzo als Grand Theft Auto IV gebruik van Rockstar Advanced Game Engine en wordt gemaakt door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

Bron:

via Rockstar Games.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

L.A. Noire maakt netzo als Grand Theft Auto IV gebruik van Rockstar Advanced Game Engine en wordt gemaakt door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

Volgens mij draait het spel toch echt op een engine die door Team Bondi gemaakt is hoor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vraag me af hoe je vrijheid in het spel is. Ik ga hem wel meteen kopen. Alleen ik hoop dat de fouten dit keer wat minder zijn want RDR barst van de fouten en dat is ook een schitterend en gaaf spel. Zoals je paard is als je een spel geload hebt een andere kleur dan hij hoort te zijn en je rijd even met hem en hij krijgt zijn normale kleur weer terug. Of dat als je een bar binnenloopt dat dan z'n deurtje gelijk op de grond valt. Goed testen, van mij part plakken ze nog een week of maand bij de release zolang het spel maar wijnig of liever geen fouten heeft. RDR had gewoon duidelijk veel bugs.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

L.A. Noire maakt netzo als Grand Theft Auto IV gebruik van Rockstar Advanced Game Engine en wordt gemaakt door Team Bondi in samenwerking met Rockstar Games. L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3.

Volgens mij draait het spel toch echt op een engine die door Team Bondi gemaakt is hoor.

Nee, L.A. Noire maakt netzoals GTA IV & Episodes en Red Dead Redemption gebruik van de RAGE engine. Verder is dit een mooi gemaakte trailer alleen ik was al overtuigt dat ik dit spel wou hebben. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooie trailer, fijn zo'n samenvatting van de trailers die al zijn uitgekomen over dit spel. :tu:

Ik krijg dit spel voor mijn verjaardag!! Ik was 4 mei jarig en hoef nu alleen nog maar op de release te wachten. :D

Hopen dat het, het wachten waard is!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...