Jump to content
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Joriz

L.A. Noire Launch Trailer online!

Zojuist hebben we de nieuwste trailer van Rockstar Games ontvangen van het detective spel L.A. Noire. De korte launch trailer laat nogmaals zien waar het in LA Noire allemaal om draait, namelijk het zijn van een goede detective in de zeer criminele en corrupte stad Los Angeles. Veel kijkplezier! ;)

L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3. Houd GTAGames.nl in de gaten voor de LA Noire actie waarmee exclusieve goodies zijn te winnen.

GTAGames.nl

Recommended Posts

Yannick(NL)

Wooohoo! :D Ik heb 'm vandaag besteld, nog even wachten dus, maar dat is het 110% procent waard. :puh:

GuitarGuy666

Ik vind het jammer dat rdr en LA noire niet voor de PC zijn :muur:

Spartecus

Ik vind het jammer dat rdr en LA noire niet voor de PC zijn :muur:

Eindelijk iemand die ook vind dat ze op pc moeten komen.

BoerTijger

Ik vind het jammer dat rdr en LA noire niet voor de PC zijn boink.gif

Vind ik al sinds hij bevestigd is :puh: Maar het is ook wel weer beter. op de XboX en PS3 heb je nu niet temaken met systeemeisen etc.

Mooie trailer verder

Scarface92

Vind ik al sinds hij bevestigd is :puh: Maar het is ook wel weer beter. op de XboX en PS3 heb je nu niet temaken met systeemeisen etc.

Mooie trailer verder

Denk meer dat het gaat om het kopiëren van games, wat op de PC veel gemakkelijker gaat. Denk dat jullie gewoon even geduld moeten hebben, opeens komt hij uit het niets, wat ook het geval was bij IV.

Weer een spectaculaire trailer, laat de game maar komen! Volgens mij word dit spel je geld (59,99 euro) echt wel waard. :bier:

Guardian1980

Ik heb 'm gisteren besteld, heb er zin in. Filmpje is kort, maar ziet er weer prima uit :klap:

Kenny-Petrovic

Ik wil deze game zo graag! Vind het alleen erg kut dat hij precies in mijn examenweek uitkomt. Dat gaat stiekem toch wel voor afleiding zorgen denk ik. :schater:

water

20 mei is mijn verjaardag. Elk jaar komt er een spel op mijn verjaardag uit, heb ik wat leuks om te vragen :D

TekaLoca

Mooie trailer verder

Denk meer dat het gaat om het kopiëren van games, wat op de PC veel gemakkelijker gaat. Denk dat jullie gewoon even geduld moeten hebben, opeens komt hij uit het niets, wat ook het geval was bij IV.

Weer een spectaculaire trailer, laat de game maar komen! Volgens mij word dit spel je geld (59,99 euro) echt wel waard. :bier:

Wat voor computer ga je dan nodig hebben man. Als GTA IV al hoge systeemeisen heeft..

Edited by TekaLoca

GTAKevin023

Damn, ik heb echt veel zin in deze spel. Ik ga heel Haarlem doorzoeken als het nodig is om deze game 20 Mei in huis te hebben. Is hij niet bij de winkel bij mij in de buurt ga ik wel naar Haarlem Noord maar ik moet en zal deze spel dit weekend spelen.

killastylo

Damn, ik heb echt veel zin in deze spel. Ik ga heel Haarlem doorzoeken als het nodig is om deze game 20 Mei in huis te hebben. Is hij niet bij de winkel bij mij in de buurt ga ik wel naar Haarlem Noord maar ik moet en zal deze spel dit weekend spelen.

ja ga je DEZE game halen?xD

killastylo

zwz dit spel halen ik ben de 20ste jarig dus komt goed uit:)

TekaLoca

Het is aaaaaawesooome! :bier: