Jump to content
Joriz

L.A. Noire Launch Trailer online!


Zojuist hebben we de nieuwste trailer van Rockstar Games ontvangen van het detective spel L.A. Noire. De korte launch trailer laat nogmaals zien waar het in LA Noire allemaal om draait, namelijk het zijn van een goede detective in de zeer criminele en corrupte stad Los Angeles. Veel kijkplezier! ;)

L.A. Noire komt op 20 mei 2011 in Nederland uit voor zowel Xbox 360 als PlayStation3. Houd GTAGames.nl in de gaten voor de LA Noire actie waarmee exclusieve goodies zijn te winnen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Damn, ik heb echt veel zin in deze spel. Ik ga heel Haarlem doorzoeken als het nodig is om deze game 20 Mei in huis te hebben. Is hij niet bij de winkel bij mij in de buurt ga ik wel naar Haarlem Noord maar ik moet en zal deze spel dit weekend spelen.

Meestal hebben de winkels een nieuw spel gewoon op voorraad, of je hem nou gepre-orderd hebt of niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem nu al puh2.gif Ik raad je aan om hem te kopen want hij is in het begin al vet :D Net als elke R* spel eigenlijk. cool2.gif

Hoe ben je dr nu al aan gekomen dan?

Ik weet zelf nog niet zeker of ik em ga halen....

Wacht eerst ff de 1ste indrukken af van deze game :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem nu al puh2.gif Ik raad je aan om hem te kopen want hij is in het begin al vet icon_mrgreen.gif Net als elke R* spel eigenlijk. cool2.gif

Hoe ben je dr nu al aan gekomen dan?

Ik weet zelf nog niet zeker of ik em ga halen....

Wacht eerst ff de 1ste indrukken af van deze game puh2.gif

Kopen. Ik wilde hem reserveren voor morgen maar hij zei dat ik hem ook nu kon kopen. Na, vond ik best. Ik weet niet waarom. Maar natuurlijk koop ik hem dan.

Maar hier heb je 1 van de eerste indrukken. In het begin vond ik het al gaaf en hij wordt steeds leuker. Net reallife detective. Maar ik wil niet teveel zeggen. Anders is de lol snel over. In iedergeval, ik vindt dat je hem gewoon moet kopen als je twijffelt want ik denk wel dat je geen spijt zal hebben. Maar je moet het zelf weten, ik heb hem al en ik speel nu en ik vindt het weer een meesterwerk van R* en dat is ook al wat ik verwachte van R*. Ze hebben mij weer een tevreden speler gemaakt. hypocrite.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem nu al puh2.gif Ik raad je aan om hem te kopen want hij is in het begin al vet :D Net als elke R* spel eigenlijk. cool2.gif

Voor de zoveelste keer; het is geen Rockstar Game. Het wordt enkel door hun uitgegeven, Team Bondi hebben de game ontwikkeld (gemaakt) met wat Rockstar-touches.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hem nu al puh2.gif Ik raad je aan om hem te kopen want hij is in het begin al vet icon_mrgreen.gifNet als elke R* spel eigenlijk. cool2.gif

Voor de zoveelste keer; het is geen Rockstar Game. Het wordt enkel door hun uitgegeven, Team Bondi hebben de game ontwikkeld (gemaakt) met wat Rockstar-touches.

Oh, sorry. Wist niet dat je uit je dak zou gaan. Vertel het ook even aan alle websites die ook die fout maken alsjeblieft. Vooral even zoeken op google. Typ in Nieuwe rockstargame. Mag je het aan al die sites vertellen. Have fun meneer Ik weet alles.

Bewerkt: door android

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...