Jump to content

Blessures


Mr.Niko-Bellic

Recommended Posts

Hallo;p

Hebben jullie wel is blessures gehad ? Ik als keeper zijnde wel. Laatst mijn been gekneusd, vinger uit de kom & vinger gebroken..

Ben blij dat ik niet mijn been breek ofzo, ben je veel langer uit roulatie.

En bij jullie ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik weet hoe het is om keeper te zijn, en dat is soms inderdaad geen pretje. Laatst een elleboog op m'n slaap gehad... Barstende koppijn en duizelig, maar ik heb die wedstrijd wel uitgespeeld. Die middag toch maar naar het ziekenhuis geweest en daar bleek dat ik een lichte hersenschudding had. Voor de rest het gebruikelijke als keeper zijnde: gebroken/gekneusde vingers, af en toe een paar noppen in je ribben als een aanvaller het leuk vind om op je door te glijden als je op de grond ligt, en een keer dat ik uit kwam na een voorzet, ik sprong, en vervolgens over een speler heen viel die bukte. Na die val (waarbij ik dus helemaal verkeerd terecht kwam) heb ik 4 maanden niet kunnen voetballen. :puh:

Al met al dus behoorlijk wat. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

men patella (iets in de knie) gebroken,tijdens de wedstrijd, was niemand in de buurt en ineens brak het en ik kon niet meer lopen,kon een paar maanden niet voetballen maar nu gelukkig wel weer :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha mooi topic. Ik zou mijn verhaal is vertellen....

Ik voetbal iets 9 jaar en in die tijd dat ik voetbal had ik nog nooit een blessure gehad. Alleen keer enkel gekneusd, maar dat was niet met voetbal.. Nou moesten wij een wedstrijd spelen, het was iets van het 5e van het seizoen, maar in die wedstrijd ging het helemaal fout. Ik ging met een tegenstander na de bal toe, maar een medespeler van mij ook, dus ik wou afremmen. Maar het ging helemaal mis. Ik bleef met me onderbeen op de grond staan en mijn bovenlijf draaide, dus het ging fout bij me knie. Ik had toen zoveel pijn echt niet normaal. Het ergste was ook dat we nog niet eens 20 seconde bezig waren en dat ik nog geen bal had geraakt. Ben toen maar meteen naar het ziekenhuis gegaan 2,5 uur zitten wachten (flut ziekenhuis). Zeiden ze bij de EHBO dat ze niks konden zien dus moest ik over 10 dagen terug komen en ik kreeg drukverband om me knie. 10 dagen later terug, zegt de dokter dat het allemaal wel meeviel en dat ik me mediale band alleen heb opgerekt. Ik blij. Dus het zou na een paar weken wel over gaan, maar dat ging het niet. Ik langs de huisarts geweest en die zei dat het wel erger kon zijn, dat misschien de meniscus was gescheurd. Wij weer terug en toen we daar waren kon een andere dokter het ook niet zien en moesten we weer over 10 dagen terug komen (Grrr..). 10 Dagen later weer terug en die zei dat me voorste kruisband was gescheurd en dat ik tot oktober niet meer kan voetballen. En ik moest een operatie ondergaan. Heb ik daar 2 maanden op moeten wachten. De operatie is januari gedaan en hij was succesvol. Ze kwamen er tijdens de operatie achter dat ik ook me meniscus had gescheurd...

En nu zit ik in de 4e maand van mij revelidatie. Nu moet ik nog 5 - 7 maanden revalideren. Ik ben zelf nog steeds pisneidig op het ziekenhuis dat ze niet meteen konden zien dat ik me kruisband had gescheurd...

Link to comment
Delen op andere websites

Ha ha mooi topic. Ik zou mijn verhaal is vertellen....

Ik voetbal iets 9 jaar en in die tijd dat ik voetbal had ik nog nooit een blessure gehad. Alleen keer enkel gekneusd, maar dat was niet met voetbal.. Nou moesten wij een wedstrijd spelen, het was iets van het 5e van het seizoen, maar in die wedstrijd ging het helemaal fout. Ik ging met een tegenstander na de bal toe, maar een medespeler van mij ook, dus ik wou afremmen. Maar het ging helemaal mis. Ik bleef met me onderbeen op de grond staan en mijn bovenlijf draaide, dus het ging fout bij me knie. Ik had toen zoveel pijn echt niet normaal. Het ergste was ook dat we nog niet eens 20 seconde bezig waren en dat ik nog geen bal had geraakt. Ben toen maar meteen naar het ziekenhuis gegaan 2,5 uur zitten wachten (flut ziekenhuis). Zeiden ze bij de EHBO dat ze niks konden zien dus moest ik over 10 dagen terug komen en ik kreeg drukverband om me knie. 10 dagen later terug, zegt de dokter dat het allemaal wel meeviel en dat ik me mediale band alleen heb opgerekt. Ik blij. Dus het zou na een paar weken wel over gaan, maar dat ging het niet. Ik langs de huisarts geweest en die zei dat het wel erger kon zijn, dat misschien de meniscus was gescheurd. Wij weer terug en toen we daar waren kon een andere dokter het ook niet zien en moesten we weer over 10 dagen terug komen (Grrr..). 10 Dagen later weer terug en die zei dat me voorste kruisband was gescheurd en dat ik tot oktober niet meer kan voetballen. En ik moest een operatie ondergaan. Heb ik daar 2 maanden op moeten wachten. De operatie is januari gedaan en hij was succesvol. Ze kwamen er tijdens de operatie achter dat ik ook me meniscus had gescheurd...

En nu zit ik in de 4e maand van mij revelidatie. Nu moet ik nog 5 - 7 maanden revalideren. Ik ben zelf nog steeds pisneidig op het ziekenhuis dat ze niet meteen konden zien dat ik me kruisband had gescheurd...

Ik had ook zo'n kut ziekenhuis,wordt ik met een gebroken knieschijf naar huis gestuurd,maar toen ik geopereerd werd,zij de arts dat ik helemaal niet naar huis had gemogen :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Nou dan heb ik ook nog wel wat droogs gehad,

ik doe dus aan Freerunnen en ik was dus leuk bezig en uiteindelijk sprong ik op 3 meter hoog richting een stang, die stang gleed ik vanaf waarna ik na achteren viel dus lekker omlaag, met een gestrekte arm naar beneden en dan vol op me rug, toen ik naar huis heen liep merkte ik al dat dat niet echt meer goed was ahha. Ik Draaide me om en de onderkant van me arm kwam pas later achterna.

uiteindelijk in het ziekenhuis foto's maken bot dus helemaal gebroken. gewoon geknakt (auw:P) en alles was uit de kom. maar dan het leuke o_0 na 3 operaties zou dus mijn arm weer in het fatsoen zitten en moest het genezen. dus leuk en wel ik dus tijd na tijd in het gips mooi klootn.. en elke keer maar weer naar het ziekenhuis, En uiteindelijk als me arm dus eigenlijk richting genezing moest gaan zitten, komen ze er aan jah we vertrouwen iets nog niet helemaal er lijkt iets niet goed te zijn. naar heel wat geklungel komen ze op laatste moment aan dat mijn bot er verkeerd om inzat!!! Aaahh kom op hoe valt dat te missen. Ze waren nog net op tijd anders Was mijn (linker arm) naar links gegroeit en kon ik wel altijd links afslaan en zat inprinciepe mijn elleboog aan de binnenkant inplaats van de buitenkant o_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...