GTAGames.nl
Ferrigno

Laserpennen! Wie heeft er een en wat doe je ermee?

86 berichten in dit onderwerp

Bij sommige discotheken heb je ook van die laserdisco's, dan zie je van lange afstanden ook van die lasers bewegen. Is dat dan niet verboden? Aangezien het ook de lucht in schijnt. :bonk:

Die hebben daar dan een vergunning voor. Die grote lampen werken ook niet als een laser, dus dat ervaar je anders.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Ik had eentje, hij kon maar 100mtr ver schijnen. Verder niks meegedaan, ik zie het nut er niet van.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb er ook 1 maar een kleintje. Maar ik doe laatste maanden aan airsoft maar s'avonds en s'nachts dus gebruik ik lasers van WickedLasers™

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb er ook een, een kleintje. Die kan verdomd ver schijnen zeg. Ik speel er niet meer mee. Omdat ik zo'n vrouw achter me aan kreeg :$

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb er ook één, heb hem gekocht in Turkije. Als we zitten te eten plaag ik soms m'n broer met die laser. :$

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zojuist heeft iemand uit mijn klas er een, schijnt hij in iemands ogen.

Gevolg:

Hij had enorme hoofdpijn na 3 sec. in zijn ogen geschenen geworden

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom een spoiler?

Ik heb er een voor de katten in de buurt :sigaar: ( Niet in de ogen hoor. )

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb gisteren zojuist mijn laserpen gekregen! Wat meer dan 3km kan!

En wat een lol heb ik ermee gehad! Vooral bij honden en katten, die beesten worden helemaal gek!

hoe kom je aan zo'n ding?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Da mag je volgens mij niet zeggen aangezien het illigaal is maar de kermis is wel een aanradertje.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

jammer.grrrrr de kermis was net geweest.

waarom zijn die dingen illegaal?

Bewerkt: door myron.b

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het komt geregeld voor dat bijvoorbeeld helikopterpiloten aangifte doen omdat ze zodanig gehinderd worden tijdens het vliegen dat ze moeten landen. En dat zijn dan dus heli's die bijvoorbeeld op zoek zijn naar iemand, of onderweg zijn om (medische) hulp te verlenen.

Precies, hoor zo regelmatig op mijn luchtvaart scanners dat piloten ermee gehinderd worden. Een flinke poos geleden werden de SAR helikopter piloten van vliegbasis Leeuwarden uren lang geteisterd door dit soort kinderachtige en sneue figuren. De helikopter piloten hebben toen in samenwerking met de Marechaussee en politie deze knaapjes gepakt. Hoop in iedergeval dat ze een flinke straf krijgen daarvoor, zeer hinderlijk als je aan het vliegen bent en je hebt ineens een felle licht op je.

Tevens beschik ik zelf niet over zo'n laserpen, of laserlight.. Vind het niet zo boeiend :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb er hier een liggen, maar doe der niks mee :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maat van me heeft er eentje van 1watt is wel grappig maar wel illegaal :puh: heeft ook een rookmachine die 2 dingen combineren en je hebt echt lol xD

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een vriend van mij had zo een ding en je kon er aan de voorkant frontjes op monteren met figuurtjes erop, en als je dan op de muur scheen had je een silhouet van een naakte vrouw enz. leuke hebbedingetjes maar meer niet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben ik de enige die een Laser pen gebruikt om dingen aan te wijzen?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.