GTAGames.nl
Ferrigno

Laserpennen! Wie heeft er een en wat doe je ermee?

86 berichten in dit onderwerp

Die uit dat filmpje is echt geen 500MW, met eentje van 20 kun je ook balonnen kapot maken.

En wederom genaaid door het internet. :7

Bewerkt: door FireFighter

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Ik heb er eentje hier liggen, gekocht in Turkije. In mijn laser zit ook een lamp en een blauwe lamp.

Misschien kun je online kijken erna, of als je met vakantie gaat naar een land waar ze die dingen toevallig hebben. :)

Bewerkt: door myron.b

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

*Gniffel*, ik heb hier een 500mW RGY Laser hangen :puh:

shopimage_34964-500x500.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

In principe is een laserpen geen speelgoed, maar bedacht om van afstand dingen mee te kunnen aanwijzen. Met een pen op mensen wijzen kan hinderlijk en zelfs gevaarlijk zijn, daarom is het in sommige gevallen zelfs strafbaar gesteld. Hoe zou jij het vinden als je ergens loopt en ineens ziet dat er een rood puntje op je borst gericht is, niet fijn hè?

Als je er enkel mee in de lucht wil schijnen, dan zou ik er van af zien. Het is niet toegestaan om op luchtvoertuigen te richten, en in het luchtledige is weinig te zien.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Rood puntje op je borst is niet fijn, nee, zeker niet omdat je dan bang bent dat er een Sniper bij staat... :puh: Maar wat natuurlijk veel erger is, is een laser in je ogen. Je kunt aardig verblind worden, wat voor veel problemen kan zorgen. Verblindt maar eens iemand in een auto. Of richt op iemand op de stoep die er daardoor naast stapt. Blind word je niet snel, maar een ongelukje zit bij verblinding in een héél klein hoekje.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je er enkel mee in de lucht wil schijnen, dan zou ik er van af zien. Het is niet toegestaan om op luchtvoertuigen te richten, en in het luchtledige is weinig te zien.

299405_288769511141220_2033683849_n.jpg

Dat ziet een helikopter piloot als hij/zij wordt beschenen door een laserlight. Je ziet niks meer als je naar buiten kijkt en het is erg fel voor je ogen. Zo onstaan er levensgevaarlijke situaties.

Degene die op die helikopter scheen was wel een beetje dom, aangezien het een politiehelikopter was. Het duurde dus ook niet lang dat die persoon werd gearresteerd.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb hier ook een laserpen liggen die ik in Italië heb gekocht. Hebben we toen ginds 's nachts best leuke shows mee gehouden. Op een dooie nacht toen wat lopen kijken wat het bereik van die dingen was (ik denk dat zo'n 12 man eentje had gekocht) Raakte in klare lucht toch een goede 1,5km ver. Maar ja, dat ding gebruik ik eigenlijk best weinig.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb ook een laser. Als het donker is moet je met vrienden mensen trollen, da's leuk. :puh: Maar ik breng nooit iemand in gevaar zoals iemand in z'n ogen schijnen, dat zal ik ook nooit doen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

In Spanje bij de dichstbijzijnde lokale Indiaan (meestal zo'n 10 meter, ze komen vanzelf. Alsof je een magneet bent) heb je er ook, echter gaan die niet zo heel ver. Ik heb hier eentje die gaat toch zo'n 7,5KM, in de bergen 's nachts kon je hem echt heel ver zien. Maarja dat zou wel weer niet legaal zijn. (Waar ik hem kocht trouwens wel).

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Klopt, staat ook een behoorlijke straf op

Mijn laser is uiteraard niet mee te nemen als een pen, hij is zo groot als een Xbox en zit aangesloten op mijn PC+Netstroom

Hij hangt bij mij ook aan een beugel die net niet ver genoeg gedraaid kan worden dat hij naar buiten kan, je weet nooit met melige vrienden

Uiteraard komt dat ding met een feest wel ergens te hangen, maar dat staat het 'grid' van de laser alsnog maar op maximaal 10 meter hoogte, daarbuiten komt hij dan niet

Ook staat de mijne ingesteld dat hij niet te lang op een plek mag hangen, al helemaal niet wanneer een mensen bij zijn die er eventueel in kunnen kijken

Dit is bijvoorbeeld een filmpje van toen ik hem net had:

[media]

[/media]

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Met de skeeball op de kermis een lampje gewonnen, en later mijn 5 katten gek gemaakt...

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.